bleidd Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Leide Troy i dag. Hadde selvfølgelig noen striper ytterst, og NEKTER å gå forbi 2t 25 min, der Achilles ligger død med ei pil gjennom achillesen (duh) og Odysseus kommer til og ser ham død. Spørsmålet er: hvor mye står igjen før rulleteksten? Har jeg gått glipp av noe viktig? Ser jo i menyen at det er siste scenen. Irriterende at alle nettsteder inkluderer rulleteksten i spilletiden... Vil gjerne ha svar fort, da jeg skal tidlig på jobb i morra Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Du gikk ikke glipp av så mye mer, nei. Kanskje et par-tre minutter hvor Orlando + andre overlevende løp ut av byen gjennom en tunnell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Spolte raskt igjennom her nå. Det var ca. 1 minutt og 40 sekunder fra det punktet du beskriver til rulleteksten starter. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ok, takker og bukker!! Da slår jeg meg til ro med det. Ny, gratis film skal jeg jo ha (hater riper i filmer, argh), men da tar jeg en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå