Fjådiguru Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hjelp!! Jeg har en Whitebox CL1557. Jeg syns det er et av de beste kjøpene jeg har gjort og veldig fornøyd med den. Men når jeg nå skrur den på så lyser det blå lille lyset og dataen er på, men det er bare en svart skjerm og en infernalsk piping. Hva har skjedd? Er den ødelagt? Kan jeg ha gjort noe (sølt væske)?. Trenger hjelp. Har ikke råd til å miste denne verdifulle dataen min. Lenke til kommentar
skille Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er ikke sikker på om det er det som er galt, men trur kanskje dataen ville oppføre seg slik om ram ikke var skikkelig i, eller satt i i hele tatt. -Trond Lenke til kommentar
Fjådiguru Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Den funka igjen i dag til morran. Ingen skade skjedd! Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hjelp!! Jeg har en Whitebox CL1557. Jeg syns det er et av de beste kjøpene jeg har gjort og veldig fornøyd med den. Men når jeg nå skrur den på så lyser det blå lille lyset og dataen er på, men det er bare en svart skjerm og en infernalsk piping. Hva har skjedd? Er den ødelagt? Kan jeg ha gjort noe (sølt væske)?. Trenger hjelp. Har ikke råd til å miste denne verdifulle dataen min. Hva slags BIOS disse maskinene bruker og litt mer detaljert beskrivelse enn "infernalsk piping" kunne nok hjulpet litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå