ke_1165 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei! Noen som kan noe om såkalte tunnelprogrammer der man kan koble seg opp til andre konsoll brukere og spille system link!? Har prøvd Xlink Kai allerede, men det er vanskelig å konfigurere. Mvh. Duff Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hvordan funker egentlig feks. xlink? Maa man ha 2 nettverkskort eller en hub imellom pc og xbox? Tp'en fra xboxen skal jo til pcen, og da er det ikke mer plass D: Lenke til kommentar
roolf Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du trenger enten en PC med to nettverkskort eller en switch eller hub som både pc og xbox er koblet til. Jeg vil anta at det siste er mest aktuelt. Personlig bruker jeg den billigste switchen fra D-link og det fungerer fint. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 XLink er ikke vanskelig å konfigurere. Hvis du har problemer, kan du jo spørre på det offisielle XLink-forumet. Det er massevis av hjelpsomme folk der. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) noen som vil adde meg på xlink eller xbconnect?? pellepirat er nicket i begge tilfeller, jeg bruker mest xLink Endret 23. november 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 XLINK! Prøvde det i går... med rally sport challange 2. Funket supert for meg(gjennom router, 1024/256). Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvordan funker egentlig feks. xlink? Maa man ha 2 nettverkskort eller en hub imellom pc og xbox? Tp'en fra xboxen skal jo til pcen, og da er det ikke mer plass D: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=333108 du setter det opp sånn... så bare kjører du Xlink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå