sull Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg ny CD-spiller pga lynet traff pcen og fokket den opp. Problemet er at når jeg setter en CD inni CD-spilleren, leser den ikke.... Lyset på CD-spilleren lyser og alt, og den åpner seg...men jeg aner ikke hvorfor den ikke gidder å lese CDene... Da jeg sjekket på speccsene på CD-spilleren på komplett sin side, merket jeg meg at under listen av OS den støttet sto ikke Windows XP, OSet jeg altså bruker... Det er denne CD-spilleren det er snakk om: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=119227&cks=PRL Noen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har lynet tatt maskina di kan det vere meget mer en cd,en som har gått føyka....sjekk at psu,en din holder spenninga og at andre deler er ok....(regner med at du har kobla den riktig...og det er nesten utenkelig at den ikke skulle støtte xp...)...skulle jeg tro... Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sjekk ide kabelen for brudd. Har du satt spilleren i ide port 1 eller 2? Står spilleren som master eller slave? finner du spilleren i bios? Test cdspilleren i en anne pc, det kan jo hende den er DOA. Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 nei, nei, nei....jeg har kjøpt en helt ny pc, med alle nye deler....men som sagt...cdromen er et problem.... Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 ingen som kan hjelpe ? hvis ikke, kan ikke noen i såfall se om de greier å finne en manual eller noe slikt om denne CD-spilleren? Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg fant ut at en av pin-ene til CD-romens IDE kontakt er knekt...så jeg skal bytte i morra der jeg kjøpte den... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kva seier retningslinjene om bumping? Då kjem det vel ikkje som ein overraskelse at denne blir stengt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg