Radien Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 bruker bilder fra FF-X2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Bruker dette jeg Jernkorset? Erru nazi eller jernkorset var i bruk som medalje i den tyske hæren LENGE før Hitler var aktuell...Nazistene har bare "ødelagt" det...samme som med solkorset...også, og mer vanlig kjent som hakekorset...dets opprinnelige betydning ødelagt av nazistene... Endret 15. desember 2004 av MrLee Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Bruker grisen fra Naruto. Syntes den var så morsom i naruto 102 (tror jeg det var) som humor episode. Hvor de hadde tekstet feil "Bill Gates, have you eaten Tsunade-sama?" edit: hvorfor er ikke "legg ved fil" mulig i denne posten? Endret 15. desember 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg bruker avataren min... - Brukte "The G man", div bakgrunner som passet i liten størelse og skifter rund om kring når det passer meg... Har også hatt et litt kult bilde av meg der ;= - men det har jeg klart å slette... Går for Avataren min i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå