joma Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! er Gainward AGP GeForce4 Ti4200 64MB DDR "Ultra/650TV/DVI", Retail et bra 3dkort? får jeg mye for pengene når det koster 1859kr? jeg har ikke peiling! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det er vel omtrent det beste du får i den prisklassen. Selv om jeg ikke har kortet selv (har GF3 Ti200), tror jeg nesten jeg kan garantere at det der er bra ;P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det er et MEGET bra kort. anbefales. Lenke til kommentar
roggis Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 meget bra kort skulle hatt et sjæl Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Personlig ville jeg ventet og sett om Matrox Parhelia 512 kommer i en utgave som konkurrerer i både pris, kvalitets-, stabilitets- og ytelsessammenheng med GF4 Ti4200. Det skal i hvert fall jeg. Hvis jeg klarer å vente, da. For vi vil vel kanskje måtte vente en måned eller to før de første uavhengige benchmarks begynner å se dagens lys. Og deretter kanskje nye to måneder før de dukker opp i norske butikker... Nei, vet du hva, jeg overbeviste nesten nettopp meg selv om at Parhelia ligger litt for langt frem i tid. Gå for en Ti4200 du. Da er Gainward ikke å forakte, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå