denon84 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har et problem med en harddisk partisjon i windows , problemet er at den viser ikke i windows og i datamaskin behandling står det navnet på partisjonen , str , OK (ukjent partisjon) , valget er jo selvfølgelig og formatere den og lage ny men dette er noe jeg helst vil unngå siden det ligger veldig mye der som jeg vil ta vare på ! Noen forslag til hva som kan gjøres ?? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hadde _akkurat_ det samme problemet for en uke siden. Kjørte et program som heter "R-Studio" og klarte å hente tilbake hver eneste fil. R-Studio er altså et recovery-program. GetBack Data for NTFS gjør sikkert jobben like godt ... Bare av interesse: Hvilken disk var dette? Mvh Vegard Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det er en maxtor diamondMax 200gb 8mb cache 7200 rpm ! har du noen link til programmene du anbefalte ? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ... og min var en Maxtor 120 GB 8 Cache 7200 RPM. Men, før noen sier at Maxtor er dårlig og alt det der, så kan jeg si at jeg har 3xMaxtor 160 GB som det aldri har vært problemer med... Vel, info om R-Studio finner du her GetBack Data derimot er vel gratis (?) , og det er mange her på forumet som har brukt det med stort hell.. Har ikke link til det, desverre. Prøv å søk litt på google. Hvis det er gratis, som jeg kanskje tror, finner du det kanskje på download.com eller noe sånt.. Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Takker for tipsene , fikk opp filene med r- studio , men det koster alt for mye ( er student ) så dette blir nok ikke aktuelt , prøver med GetBack data nå , håper det virker. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvis ikke hender det stadig vekk at KNOPPIX klarer å mounte slike partisjoner. Da kan du brenne ut innholdet eller overføre det via nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå