stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg trenger sårt en ny mobil, da min har slutta å virke (jeg låner nå moren min sin) det som er viktig for meg er kameraet, jeg vet at Samsung D500 har bittelitt høyere oppløsning enn Sony Ericsson S700i. Hvilken telefon har best kvalitet på kameraet? (det er det som teller for meg) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har ikke testet kameraet på D500, men Samsung er jo kjente for å ha ekstremt god kvalitet på kamera og skjerm. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg ville valgt S700i, pga skjermen og minnekort Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 joda, men D500 er mindre, og har større bilde størrelse, så hvis D500 har bedre kvaliteet på bildene så går jeg for den, fordi den er mindre i tillegg.. (er dyrt for minnekort) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 S700i har bedre skjerm Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 er klar over det, men hvis D500 har et bedre kamera, som i merkbart bedre, så vil jeg faktisk ha D500, da den er mindre... begge mobilene har fler pluss, og flere minus.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) S700i har bedre skjerm Og det er søren meg det eneste og.!!! S700i er STOR, d500 er liten i forhold, dessuten har d500 plenty med minne, visst du ikke er helt desp.. Har og lagt merke til at du forsvarer S700i hele tiden, telefonen er rå bra.. Men ekstremt overpriset + at den er stor! @ The coolkid, jepp.. Men D500 har jo plenty minne.. Eneste som er bedre med S700i ( etter min mening ) er skjerm + minnekort.. Og det skal sies at skjermen til D500 er sinnsyk den og.. Endret 6. november 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 S700 har faktisk mulighet for å bygge ut minnet med intill 1GB når de nye kortene kommer ut, eller burde iallefall det.. jeg kommer uansett til å satse på å bruke litt over 50% på musikk, og så passer jeg bare på med å overføre bilder ofte.. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 S700i har bedre skjerm Større skjerm ja... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 HVEM BRYR SEG OM MINNEKORT når d500 har 80 mb internt minne. Det holder i massevis + den er mindre og stiligere Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 HVEM BRYR SEG OM MINNEKORT når d500 har 80 mb internt minne. Det holder i massevis + den er mindre og stiligere Det holder ikke i massevis for meg! Og noen liker S700i andre liker D500 så jeg synes ikke du skal påstå at D500 er finere! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 HVEM BRYR SEG OM MINNEKORT når d500 har 80 mb internt minne. Det holder i massevis + den er mindre og stiligere Behovet for minne er individuelt. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ville valgt D500 hadde jeg vært deg. Minne tror jeg ikke blir noe prblem, men som sagt; det er individuelt. Jeg har f.eks mp3 spiller, så jeg trenger ikke minne til sanger... Men jeg lurer litt på hvem som kjøper et 4 GB kort til 5000,-... Det er jo nokså mye! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Ville valgt D500 hadde jeg vært deg. Minne tror jeg ikke blir noe prblem, men som sagt; det er individuelt. Jeg har f.eks mp3 spiller, så jeg trenger ikke minne til sanger... Men jeg lurer litt på hvem som kjøper et 4 GB kort til 5000,-... Det er jo nokså mye! 4GB-kort... hvis du tenker på til S700i, så støtter den vel ikke mer enn 128? Pluss at det ikke eksisterer 4GB-kort fra Sony? Endret 8. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Og noen liker S700i andre liker D500 så jeg synes ikke du skal påstå at S700i er finere! D500 er klart finest ! rettet skrivefeilen din dragon Kamera forskjellen på d500 og s700 er ikke klar, hvertfall ikke som jeg har sett.. visse lar seg gå frampå å si at s700 sitt er bedre.. men regner med det bare er tull hehe¤ Samsung var best på vga kamera..skulle ikke forundre meg om de er det på mp kamera og.. men uansett hvordan kan det være kamera betyr noe når du skal velge mellom disse to? Vil du ha en liten drit stillig samsung mob som er gangske bra på specs og jeg tror det hart det beste kamera @ Dragon .. Eller en stor feit ikke så fin som d500 SE med større skjerm, symbian, minnekort..og den koster vel 1000-2 mer..husker ikke helt.. --EDIT-- Amobil sier skjermen til d500 er den beste de har sett og det var etter at de testa s700i, ergo den er bedre.. men skjermen til s700i er fortsatt større da .. du kan jo lese de to minitestene,,er under sniktitter i tester. Endret 8. november 2004 av Silent Copper Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Silent Copper, når faen fikk S700i Symbian? At den har det er nok kun ønsketenking fra din side, dessverre, ellers hadde jo prisen nesten vært på grensen til å grense mot det forsvarlige! Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) har'n ikke ?!?! Endret 8. november 2004 av Silent Copper Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Tror neppe denne diskusjonen her om hvilken telefon som er finest hjelper han som trenger hjelp til ny telefon. Hvis du har en butikk i nærheten der du kan teste telefoner, så annbefaler jeg deg å ta en tur når d500 kommer og finner ut selv hvilken som har best kamera. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 --EDIT--Amobil sier skjermen til d500 er den beste de har sett og det var etter at de testa s700i, ergo den er bedre.. men skjermen til s700i er fortsatt større da .. du kan jo lese de to minitestene,,er under sniktitter i tester. Tenkte jeg skulle quote litt fra Amobils test av S700i: Først av alt må vi lovprise størrelsen på skjermen, som rett og slett er herlig. Mens mobilskjermer ofte har en tendens til å bli små og uoversiktlige, representerer S700i det stikk motsatte, og viser at det er mulig å være kjerringa mot strømmen. Den fysiske størrelsen på skjermen er 2,2 tommer, noe som gir en oversikt i meldinger og menyer som få andre telefoner kan matche helt utenom det vanlige. Skjermen setter også nye rekorder når det kommer til oppløsning. Hittil har det faktisk ikke vært en eneste modell her til lands som har kunnet skryte av å ha en fjerdedels VGA-skjerm, eller på godt norsk, en skjerm med 240 x 320 punkters oppløsning. Vi kan med hånden på hjertet si at dette er den beste skjermen vi noensinne har sett i en mobiltelefon, selv avanserte smarttelefoner medregnet. Når da skjermen også er av typen TFT, og har en fargedybde på 262.000 farger, så er det vel heller liten tvil om at det meste av konkurranse er ryddet av banen. Skjermen holder hva den lover Ofte kan spesifikasjonene på en skjerm ha lite å si. Det finnes mange eksempler på TFT-skjermer som leverer miserable resultat for eksempel. Dette er ikke tilfelle med S700i. Skjermen er lyssterk og holder stand selv i sterkt sollys. Fargene beholder også intensiteten sin, selv om lyset skinner rett på skjermen. Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Kan vel slenge meg på bølgen jeg og da Sylskarp skjermVi vil gå så langt som å si at skjermen til D500 er den heftigste vi har sett til dags dato. dette skrev amobil etter at de hadde hatt minitest av s700i Edit: hmm..men de sier det der i den nye testen til s700i..ja..vet ikke da.. jeg tror samsung har en knall skjerm.. og et knall kamera.. og vil helt klart gå for den istedenfor s700i Endret 8. november 2004 av Silent Copper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå