levlex Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Modellene for Oktober Julehandelen nærmer seg med stormskritt, og mange ønsker seg sikkert harde pakker i år som alltid. Om du ser etter en telefon til å legge under juletreet kan vi kanskje hjelpe deg. Denne måneden presenterer vi nemlig ikke mindre enn 7 nye modeller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Mange spennende modeller som kommer i mnd her. Har selv lyst på Samsung X460, pen klapp tlf Edit: Hva er egentlig forskjellen på Samsung X460 og Samsung E100? Edit 2: Ifølge Gsmarena.com så har X460 UFB skjerm, men dere skriver TFT. Endret 6. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nokia 6670, Samsung D500 og Panasonic Z800. Desember modeller ? Eller kan vi ønske og håpe å se disse i slutten av November ? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Sikler på 7280 jeg.... Men lurer på hvordan man skriver tekstmeldinger på den.. Ellers er jeg faktisk villig til å betale 5000,- for den telefonen.. Funksjoner betyr ingenting...utseendet er helt rått! Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ikke for å være pirkete men det er ikke fotolys på 8010, og det følger heller ikke med minnekort...har også hatt den i salg i en 2-3 uker nå...batteriet er oppgitt til ca220 timer...min lader jeg ca 2 ganger i uka med en del bruk og det må jeg si meg svært fornøyd med med tanke på at den er ganske ny..batteriet blir jo litt bedre etter hvert, ellers så må jeg si at dette er vel den mobilen jeg hittil har vært mest fornøyd med hittil, rett og slett genial Lenke til kommentar
G Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Nokia 7280 Hadde en lagt på litt sånne blåe lys i linjene hadde det minnet litt om filmen Tron faktisk! Endret 6. november 2004 av G Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det eg lurer på er når motorola a780/a768i/e680 med Linux kjem. E680 vart no lansert for månedsvis sida og skulle bli mototola sin første verdenslanserte linux-telefon. Windows mobile telefon bryr mej midt i r#va, betalar ikkje ekstra for ein mobil som kræsjar bedre. Blir sannsynligvis ebay for studielånet i januar ja. Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det står at den ene Nokia telefonen støtter 3G. Menes da UMTS eller EDGE? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det står at den ene Nokia telefonen støtter 3G. Menes da UMTS eller EDGE? UMTS er 3G. EDGE er et påbygg av 2G nettet, og beskrives som 2,75G. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) er det bare eg som tenker på dårlige strømforsyninger når eg leser qtec Endret 7. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvorfor blir telefonene som er VIRKELIG bra ikke lansert i europa før århundre senere? Er skikkelig sugen på Motorola e680 nå (kall det gjerne for en religionssak), så ebay blir vel neste? Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det står at den ene Nokia telefonen støtter 3G. Menes da UMTS eller EDGE? UMTS er 3G. EDGE er et påbygg av 2G nettet, og beskrives som 2,75G. Det er desverre ikke altid dette blir brukt konsekvent. Har sett 3G blitt brukt om EDGE også. Men denne kommer altså med UMTS om jeg tolker deg riktig. [nitpicking] Synes faktisk å kalle EDGE for 2.75G er litt i meste laget. [/nitpicking] Lenke til kommentar
FX Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 har dere glemt nokia 9500 da Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er desverre ikke altid dette blir brukt konsekvent. Har sett 3G blitt brukt om EDGE også. Men denne kommer altså med UMTS om jeg tolker deg riktig. [nitpicking] Synes faktisk å kalle EDGE for 2.75G er litt i meste laget. [/nitpicking] Fullt mulig at det er mange som kaller EDGE 3G, deriblant telenor, men det er likevel rett og slett feil. Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Håper Nokia 9500 kommer denne mnd altså. Ser det fleste butikkene har rundt 17-19 november,men det er fortsatt ubekreftet. Har ventet en stund på denne nå. Det er årets julegave til meg selv Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det er desverre ikke altid dette blir brukt konsekvent. Har sett 3G blitt brukt om EDGE også. Men denne kommer altså med UMTS om jeg tolker deg riktig. [nitpicking] Synes faktisk å kalle EDGE for 2.75G er litt i meste laget. [/nitpicking] Fullt mulig at det er mange som kaller EDGE 3G, deriblant telenor, men det er likevel rett og slett feil. Dette stemmer ikke helt. Under et toppmøte på slutten av 90-tallet ble det bestemt at definisjonen 3G også skulle omslutte EDGE. Med andre ord har Telenor sitt på det rene, men det er jo klart at den definisjonen ikke er helt aktiv i dagens situasjon. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Prøver igjen! Nokia 6670, Samsung D500 og Panasonic Z800. Desember modeller ? Eller kan vi ønske og håpe å se disse i slutten av November ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Prøver igjen! Nokia 6670, Samsung D500 og Panasonic Z800. Desember modeller ? Eller kan vi ønske og håpe å se disse i slutten av November ? Lurer også på når d500 kommer .. *håpe på denne måneden* Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noken som har peiling på om det kjem noke interessant fra Siemens innen 6 mnd. Tenker då på dyre mobiler og ikkje lavprissegmentet. Som f.eks. en oppfølger til SX1, som eg har venta nok så lenge på.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 noen her som har noen tilbakemeldinger på E330 ? synes den så najs ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg