kaaasen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://gta-san-andreas.gta-junkies.com/ Kom over et kjekt kart man kan bruke for å få 100% completion av GTA:SA. Enjoy Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Den må jeg titte nærmere på. takker! Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Søtt lite kart for folk som sitter fast med feks tags. Men vil ikke bruke det enda Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Nei, jeg har ikke brukt det selv ennå heller. Tenker jeg venter med det til jeg er ferdig med oppdragene. Det som er saken er at jeg tenkte jeg ville dele funnet med dere andre, pluss at jeg ikke hadde lyst til å glemme adressen til kartet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Linken funker ikke Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Linken funker ikke Jo...den fungerer fint den... Hvertfall for oss andre. Du har sannsynligvis ikke lagt inn plug-in'n som kreves for å få frem kartet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tusen takk, tusen hjertelig takk. Jeg som tenkte at jeg skulle klare meg, vente til PC utgaven kom, men neida. Finner jeg nå en PS2 til en litt billig penge kjøper jeg den. Du er herved en direkte årsak til en stk død postbankkonto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå