retry Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg får en Blue screen med denne beskjeden.. Vel, jeg er klar over at det er et meget vanlig problem, og at det vanligvis løses ved fixboot, chkdsk /p , /r... Hadde det bare vært så enkelt.. problemet mitt er dypere enn som så.. For en uke siden gikk hovedkortet mitt dukken, og jeg har gått til anskaffelse av et nytt. Det byr på mange problemer. Det er simpeltenn umulig å legge inn Windows XP.. Win 98 går helt greit.. men når jeg legger inn Windows XP, så kommer det opp blue screen hele tiden..Den kommer rett etter at det grafiske Windows loade saken er ferdig(veit ikke åssen jeg skal forklare hva det heter:)) og det værste er at de ikke er like.. De fleste gangene står det Unmountable boot voume, og det løses ikke ved å gjøre som jeg beskriver over her. Men jeg får også opp beskjeder om at det ser ut som det er noe galt med PartMgr.sys osv. Jeg har også lest her inne at å gå inn i biosen også loade safe settings kan gå.. men det som skjer da er at den grafiske Windows xp loade saken ikke viser seg i det hele tatt.. da blir skjermen helt svart og det blinker en liten hvit _ oppe til venstre... Er dårlig til å forklare, men håper noen av dere skjønner problemet mitt, og kanskje har noen gode svar. Lenke til kommentar
retry Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ingen som veit dette? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har hatt samme problemet. Men etter at jeg byttet minne så funket alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå