danielsn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Holder på å bygge data nå, men jeg får ikke skjermbilde. Maskinen starter men skjermen får ikke noe signal. Jeg har et MSI K8T Master2-FAR hovedkort og et sapphire ati 9600 xt 128 mb. Hva kan være galt? Trenger svar fort. Endret 5. november 2004 av danielsn Lenke til kommentar
retry Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Prøvd å ta utt batteriet av hovedkortet? Kan hende det er noe i biosen som ikke stemmer overens med resten.. og tar du ut batteriet så restarter biosen seg.. prøv å starte opp maskinen uten batteri i det hele tatt Endret 5. november 2004 av retry Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hmm, står det "no signal" på skjermen? Sitter skjermkabelen sjikkelig i? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det kommer ikke no signal på skjermen og den sitter onkelig i. Det gikk ikke noe bedre å tu ut bateriet. Lenke til kommentar
retry Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Regner med at du tok ut støpselet av Strømforsyningen også? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Hva er det? Lenke til kommentar
retry Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg tenkte på ledningen inn til strømforsyningen... men hjelper det ikke å resette biosen så er det nok et annet problem... Det kan være et problem med ram eller cpu.... Da vil det ikke komme noe på skjermen.. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 knekt pinne på skjerm ledningen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har netopp kontrolert at ram og cpu sitter godt. Kan det være noe galt med cpu eller ram. Tenker på produksjonsfel eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå