arnizzz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Finnes det DVDer som er på 8,5 GB? For på DVD shrink kan du forhåndsinnstille for DVD5 (4,7) og DVD9 (8,5). Er det disse platene du trenger sånn Dual Layer for? Skjønner ingenting av dette jeg. R W + - uff. For et styr edit: Hvordan kan man eventuelt dele opp en DVD som er på 7GB? Endret 5. november 2004 av arnizzz Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Double layer er betegnelsen. Og ja det finnes sånne plater, men de er ikke billige. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ok. Sa da lønner det seg å brenne det ut over 2 vanlige DVDer da eller? Hvordan deler jeg opp en DVD film da? Takk:) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) vis du har dvd shrink 3.1 å oppoverså er det bare komprimere den ned til 4.5........har gjort det selv når jeg tok kopi av "hulk" filmen! funker helt bra! eller lettere sakt du setter inn blank dvd disc finner iso, img eller filene... også komprimere den automatisk....! Endret 5. november 2004 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå