million Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hei! Jeg kjører winXP og sliter med at tastaturoppsettet plutselig hopper fra norsk til engelsk. Dette får bare virkning på ett program av gangen, og når jeg lukker programmet og starter det på nytt, har jeg norsk oppsett igjen.... Noen som aner hva dette kan skyldes og hvordan jeg kan fixe det?? Takk til den som vil hjelpe :o) edit: Jeg har bare registrert dette i MS-programmer... Endret 5. november 2004 av million Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Høyreklikk på oppgavelinjen, gå til Verktøylinjer ->Språklinje. Når den er oppe høyreklikker du på denne og velger Innstillinger. Her kan du sette norsk som standard inndataspråk. vet at det går an å fikse dette via kontrollpanelet også, men ved å ha språklinjen liggende på oppgavelinjen, så kan du følge med hvilket språk som er aktivt Lenke til kommentar
kamus Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Start-Kontrollpanel-Innstillinger for region og språk-språk. Her kan du sette de nødvendige innstillingene. Under detaljer kan du fjerne amerikansk og neste gang du restarter vil den kun komme opp i det språket som er satt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå