Spenol Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg minnes om at venstresiden snakker om at når Bush hadde "MISSION ACCOMPLISHED" bak seg på 1. mai 2003, så var dette en slags løgn. Ja, det kommer an på hva de mener oppdraget var... Som jeg forstår det:Mission: Remove Saddam Husseins regime Status: MISSION ACCOMPLISHED Og med tellhim.no... Mission: Helsides annonse i WaPost Status: Not...... MISSION ACCOMPLISHED! Dette er jo to helt sammenlignbare ting. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette er jo to helt sammenlignbare ting. Hva i all verden har det å si? De løy om å ha oppnådd det de skulle oppnå, mens deres bevegelse har påstått at Bush gjorde det samme (selv om han ikke gjorde det...) Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg minnes om at venstresiden snakker om at når Bush hadde "MISSION ACCOMPLISHED" bak seg på 1. mai 2003, så var dette en slags løgn. Ja, det kommer an på hva de mener oppdraget var... Som jeg forstår det:Mission: Remove Saddam Husseins regime Status: MISSION ACCOMPLISHED Og med tellhim.no... Mission: Helsides annonse i WaPost Status: Not...... MISSION ACCOMPLISHED! Seixon så i hvert fall hva jeg siktet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå