MartinMyhr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg skal overklokke min prossesor. Jeg har AMD64 3200+. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Jeg kan det sån delvis, men jeg vil helst ikke ha noe feil. kan noen bare si hvordan de har gjort det eller lignende? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg begynte med å øke FSB gradvis, for så og kjøre stress test på systemet etter hver økning. Når det blir ustabilt lønner det seg gjerne å øke volt på ram og på cpu, men pass på og ha god kjøling. Når systemet er stabilt kan du igjen begynne og øke FSB. Det finnes sikkert bedre måter og andre som kan forklare det bedre/har bedre peiling, men det funket fett for meg å gjøre det slik. Edit: Leif... Endret 5. november 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har vannkjøling! tempraturen ligger fra 27C til 35... Jeg er litt nybegynner på dette området. Har du kansje bilde eller noe? takk på forhånd Mvh. Martin Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har MSI K8T NEO-FIS2R! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg kan nok ikke hjelpe deg mer enn det jeg har skrevet til nå. Du får se om andre svarer på tråden og gir mer presise svar. I mens kan jeg anbefale deg og lese andre tråder om overklokking og guider til overklokking på overklokking.no Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg har vannkjøling! tempraturen ligger fra 27C til 35... Jeg er litt nybegynner på dette området. Har du kansje bilde eller noe? takk på forhånd Mvh. Martin oi. det er dristig. en som ikke har peiling i data med vannkjøling. 1 post igjen til min 700. post Endret 13. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå