cairn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 For et par dager siden skrev vi om McKool Smith, som saksøkte et dusin spillutviklere for brudd på gamle patenter. Nå har de utvidet søksmålet til å dekke maskinprodusenter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Det vil alltid være noen som ønsker å ødelegge for andre. Dette må jo være et av de verste eksemplene. Da må de jo også saksøke filmindustrien, NASA, Nato, Adobe, MAC, Microsoft og gud hvem andre som har satt sammen noe i 3D. Programmer for metrologer etc. Dette tar jammen av. Endret 5. november 2004 av firberblad Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ja bare pass deg hvis du sitter med 3D Studio Max, plutselig banker Agent McKool Smith på døra! Men fra spøk til alvor, det er potensiale for at dette kan koste endel firmaer veldig mye penger. Hva tror du skjer om de vinner sak for ett av patentene? Hvor mange vil inngå forlik? Hva skjer med spillindustrien? Hva med ... ja, det er mye som kan skje! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 då er det bestemt, eg skal til usa og bli advokat. det må vere drømme yrket, mange meiningsløse søksmål, og lettjente penger. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er det mulig! Hvor grådige går det an å bli? Håper at en fornuftig jury sørger for at de taper på alle punkter og må betale alle sakskostnader. Hva kan man kalle dette? Kvalifiseres ikke engang til å kalles parasitter. Satan, blir sur av å lese sånt! Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg tipper poenget er at de vil ha penger uten at det må gå til rettsak. En rettsak i USA koster for -veldig- mange penger. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Må man være muslim for å erklære jihad? Låter ikke like bra med korstog eller hellig krig synes jeg. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ja nå får vel noen snart patent på livet. Så må rike og fattige betale for å leve. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg forstår forsatt ikke hvrodan dette kan være en trussel for HELE VERDENS maksinprodusenter/spillutviklere. Er vel bare å flytte ut av USA, og la dem råtne. Før eller siden finner dem vel ut at rettssystemet og lovene er småSjabby. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 igler hele gjengen, igler, IGLER SIER JEG! dette begynner å bli latterlig Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg kan med hånden på hjertet at jeg ikke har hørt noe mer idiotisk i hele mitt liv(16 år ). Dette, og folk som hevder at spill fra rockstar games lager massemordere. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Spill fra Rockstar games lager fornøyde barn Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hehe, jaja.. Mulig de har en sak. Men de har jo tengt å saksøke alle de største firmaene i hele verden på en gang. Uansett hva som skjer så vil denne saken ta tiår. Har de nok penger til å finansiere dette søksmålet? Sannsynligheten for at noen saksøker NASA fks er vel svært liten. Dette fører nok engen vei... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det vil alltid være noen som ønsker å ødelegge for andre. Dette må jo være et av de verste eksemplene. Da må de jo også saksøke filmindustrien, NASA, Nato, Adobe, MAC, Microsoft og gud hvem andre som har satt sammen noe i 3D. Programmer for metrologer etc. Dette tar jammen av. Ikke gi dem flere gode ideer du nå... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Hehe, syntes det er ganske morro, spesielt om han faktisk har spesefikke patenter på dette, da lærer store firmaer og ikke stjele kanskje? Han har nok ligget i lur lenge for å få mange nok til og benytte en patent han har, for å så hoppe ut av busken og ta alle sammen i et massivt søksmål:) Endret 6. november 2004 av Snabben Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er vel bare å sette et par PI's på saken. Tipper McKool Smith har brutt en del patenter i si tid de også. Det virker jo som det er umulig å skru på datamaskinen uten å bryte en patent eller to Lenke til kommentar
Heales Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ja bare pass deg hvis du sitter med 3D Studio Max, plutselig banker Agent McKool Smith på døra! Men fra spøk til alvor, det er potensiale for at dette kan koste endel firmaer veldig mye penger. Hva tror du skjer om de vinner sak for ett av patentene? Hvor mange vil inngå forlik? Hva skjer med spillindustrien? Hva med ... ja, det er mye som kan skje! De kommer aldri til å få penger. De kødder med for mange gigantiske aktører som kommer til å sette inn så mange advokater at de som tror de skal få penger har sultet ihjel lenge før dette noengang eventuelt går i deres favør. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hvis de "gigantiske" aktørene setter inn advokater i saken for å jobbe mot søksmålet over lengre tid, kommer det svi godt i budsjettet. Advokater er så dyre der borte at en førstepremie i Lotto såvidt gir deg innpass på kontorene Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 America, the land where everything is possible.. Synes de der advokatene har litt for lite å gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg