Gå til innhold

Noen som spiller rollespill?

Dingot0m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller D&D her.. har spillt i ca 1 år..

Men det har blitt veldig dårlig med pilling no i det siste.. Vi har ikkje spillt på over 2 mnd no..:( DM`en vår er skikkeli slapp, og gidder nesten aldri å spille..:(

Og så bur eg så lang vekke i gokk at vi er den einaste spill-gruppa her..

Til alle dere som ikkje har prøvd rollespill: Oppsøk ei spillgruppe og prøv! :p

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg StarWars D20, er greit nok det. Men jeg liker ikke så godt å spille i fremtiden, blir vanskligere å forestille seg hvordan det ser ut og hva man kan gjøre i visse situasjoner (fremmed teknologi, åja, jeg kan fly - det visste jeg ikke, da trenger jeg jo ikke sprenge den porten og vekke hele basen:P)

Men vi skal bytte til ett WW2 rollespill nå, det tror jeg kan bli veldig gøy!

Er mye dokumentasjon, lett å få tak i kart av forskjellige områder fra diverse spill. Bilder av hvordan karakteren ser ut, hvordan visse geværer ser og høres ut osv. Det skal iallefall ikke være D20, det hadde iallefall vært mongo.

Øhm, der borte er det en bataljon med tyskere, vi stormer de, vi er jo lvl10! hehe

Lenke til kommentar
Men vi skal bytte til ett WW2 rollespill nå, det tror jeg kan bli veldig gøy!

Er mye dokumentasjon, lett å få tak i kart av forskjellige områder fra diverse spill. Bilder av hvordan karakteren ser ut, hvordan visse geværer ser og høres ut osv. Det skal iallefall ikke være D20, det hadde iallefall vært mongo.

Øhm, der borte er det en bataljon med tyskere, vi stormer de, vi er jo lvl10! hehe

WW2 rollespill høyrtes jo ikkje dumt ut. kva heite det?

Lenke til kommentar
Ahha, nå tror jeg at jeg har skjønt hva rollespill er... Hvis Warhammer er et rollespill har jeg skjønt det, spilte det selv bitte litt før, men fant ut at det er overprisa til tusen!

Det fines eit rollespill som heiter warhammer ja, men du tenker nok på slik ministyrer som ein spiller med. Det er ikkje det samme som rollespill.

Lenke til kommentar

Spiller D&D selv et par-tre uker årlig. Spiller alltid masse i høstferien, eneste periodene alle vi i D&D-gruppa er samla her.

Starter alltid på lvl 1 og arbeider oss opp, så avslutter vi rundt lvl 10. Da starter en ny campaign for det er alltid noen som har gått lei av charen sin da eller noe.

Nå har vi spilt nokså lenge på den nåværende tho, skal spille neste helg også. Spiller en Evil Thiefling/Fang of Lolth (Jeg får edderkoppbein, hår på huden og sånne edderkoppøyne, samt at jeg har halvveis svmmehud under pelsen igjen). I tillegg har jeg en mumie-ånd som amulet og ett tredje øye. Ganske kjekk å være i party med for Paladin-partyleaderen vår med andre ord :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...