Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Noen her i forumet som spiller rollespill? Ekte penn og papir, ikke noe data-greier. Selv spiller jeg eXalted for tiden, blir vel en gang i uken, noen ganger mer, andre ganger mindre. Endret 5. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
brillan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har spillt Dungeons and Dragons på hyttetur. Satt halve natta med det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har spilt D&D i ca 6 år nå. En gang i uken. Men det siste året har det gått ganske dårlig. Det var veldig morsomt i starten, og det appelerer fortsatt veldig. Men nå vi først setter oss ned og spiller, da funker ting liksom ikke. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Personlig er jeg ingen fan av d20-systemet. Prøv eXalted Endret 5. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg er heller ikke fan av d20 systemet. Alt krasjer i det høyere levlene. Greit balansert på de lavere, men helt umulig å spille høyere opp. Endret 5. november 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg spiller D&D med noen kompiser i blant! ikkeno er som en god runde med noen fæle skurker, for så å høste belønningen..... hvis det er folk her som ikke har prøvd rollespilling, så kan det trygt anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Malux Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg spiller fabula og D&D Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Spiller D&D. Morsomt det. En av kompisene mine er en Gnome Bard. Hehe, vi gjør så mye jævelskap med han. En gang spiste vi'n, og vi bruker han ofte som våpen. Har en ganske useriøs DM også da, vel og merke.. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sikkert et teit spørsmål men, hva er egentlig D&D og hva går det ut på? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sikkert et teit spørsmål men, hva er egentlig D&D og hva går det ut på? Dungeons and Dragons, thats all i know! Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Spiller D&D her.. har spillt i ca 1 år.. Men det har blitt veldig dårlig med pilling no i det siste.. Vi har ikkje spillt på over 2 mnd no.. DM`en vår er skikkeli slapp, og gidder nesten aldri å spille.. Og så bur eg så lang vekke i gokk at vi er den einaste spill-gruppa her.. Til alle dere som ikkje har prøvd rollespill: Oppsøk ei spillgruppe og prøv! Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Vi har ikkje spillt på over 2 mnd no.. DM`en vår er skikkeli slapp, og gidder nesten aldri å spille.. Sånn er det i partyet vårt også! DMen er skikkelig slapp, og gidder aldri å spille! flere som har det sånn??? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Eg spilte ein del rollespill før. Er lite med det no for tiden då. Gikk mest i D&D og warhammer. og så har eg prøvd eit western rollespill. Det var moro, men kan ikkje huske kva det heite Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Nå spiller jeg StarWars D20, er greit nok det. Men jeg liker ikke så godt å spille i fremtiden, blir vanskligere å forestille seg hvordan det ser ut og hva man kan gjøre i visse situasjoner (fremmed teknologi, åja, jeg kan fly - det visste jeg ikke, da trenger jeg jo ikke sprenge den porten og vekke hele basen:P) Men vi skal bytte til ett WW2 rollespill nå, det tror jeg kan bli veldig gøy! Er mye dokumentasjon, lett å få tak i kart av forskjellige områder fra diverse spill. Bilder av hvordan karakteren ser ut, hvordan visse geværer ser og høres ut osv. Det skal iallefall ikke være D20, det hadde iallefall vært mongo. Øhm, der borte er det en bataljon med tyskere, vi stormer de, vi er jo lvl10! hehe Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men vi skal bytte til ett WW2 rollespill nå, det tror jeg kan bli veldig gøy!Er mye dokumentasjon, lett å få tak i kart av forskjellige områder fra diverse spill. Bilder av hvordan karakteren ser ut, hvordan visse geværer ser og høres ut osv. Det skal iallefall ikke være D20, det hadde iallefall vært mongo. Øhm, der borte er det en bataljon med tyskere, vi stormer de, vi er jo lvl10! hehe WW2 rollespill høyrtes jo ikkje dumt ut. kva heite det? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Spillte en del magic the gathering før om det tells. solgte korta nå da, god avkastning, fikk 13k for de Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ahha, nå tror jeg at jeg har skjønt hva rollespill er... Hvis Warhammer er et rollespill har jeg skjønt det, spilte det selv bitte litt før, men fant ut at det er overprisa til tusen! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ahha, nå tror jeg at jeg har skjønt hva rollespill er... Hvis Warhammer er et rollespill har jeg skjønt det, spilte det selv bitte litt før, men fant ut at det er overprisa til tusen! Det fines eit rollespill som heiter warhammer ja, men du tenker nok på slik ministyrer som ein spiller med. Det er ikkje det samme som rollespill. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Spiller D&D selv et par-tre uker årlig. Spiller alltid masse i høstferien, eneste periodene alle vi i D&D-gruppa er samla her. Starter alltid på lvl 1 og arbeider oss opp, så avslutter vi rundt lvl 10. Da starter en ny campaign for det er alltid noen som har gått lei av charen sin da eller noe. Nå har vi spilt nokså lenge på den nåværende tho, skal spille neste helg også. Spiller en Evil Thiefling/Fang of Lolth (Jeg får edderkoppbein, hår på huden og sånne edderkoppøyne, samt at jeg har halvveis svmmehud under pelsen igjen). I tillegg har jeg en mumie-ånd som amulet og ett tredje øye. Ganske kjekk å være i party med for Paladin-partyleaderen vår med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå