DezTruckTor Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei Hvordan får jeg reklame på hjemmesiden min som jeg blir betalt for å ha der? Tenkte å kunne skaffe nok penger med en slik annonse at det kan dekke leie av .com-domene. Noen som vet hvor jeg finner slikt? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hmm, tror nok ikke du tjener så mye på det. Da skal du ihvertfall ha en ekstremt populær side. Så de 3-400,- på et webhotel må du spandere på deg selv.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Denne siden http://tradedoubler.no/pan/public har et slikt system der de gir ut penger til folk som har reklame på sida si.. Er ikke så mye da.. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Denne siden http://tradedoubler.no/pan/public har et slikt system der de gir ut penger til folk som har reklame på sida si.. Er ikke så mye da.. Jeg har hørt om folk som betaler faste beløp i måneden, helt opp til 200-300 kroner. Provisjonsmåten er litt mer usikker. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vel, det finnes jo de som selger reklameplass på en nettside, f.eks i 100.000kr klassen. Dette pleier å ha en varighet på litt lengre tid, kanskje 2-3mnd Men, for i heletatt å få til det, må du ha virkelig noe godt på siden noe som tiltrekker en del besøkende. Og ikke minst dokumentasjon/vis til logstats for at reklamen har effekt (men summen trenger jo ikke være så høy for din del kanskje ) Men hvis du har en fast brukergruppe, siden er veldig populær og du ikke har råd til å betale for "driften", så kan jo paypal være et kjekt alternativ. Da sørger de besøkende for å holde siden i live ved å donere deg litt penger de gangene du ikke har råd til å betale for deg. Ellers tviler jeg på at noe tradedoubler e.l. vil gi så mye. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 tradedoubler er et dårlig alternativ om du driver en liten side som ikke har så mange besøkende. det som er cluet med de fleste program som tradedoubler er at du får betalt (gjerne i %) etter om noen kjøper det reklamen linker til. det er relativt få som kjøper over nettet etter å ha sett en reklame du må derfor ha masse besøkende for å i det hele tatt få noe for å ha reklame. det er slutt på de dagene der du fikk betalt pr klikk. Lenke til kommentar
manmob Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg benyttet meg av tradedoubler i ca. 15 mnd og tjente 500 kr på min private nettside. Fikk dem utbetalt også Det som er fordelen med tradedoubler er at de leverer norske reklamer, som igjen fører til økt interesse (sannsynligvis). Jeg slutta med reklamen fordi det ble så lite av det. Dessuten er det jo ikke reklamen brukerne er på jakt etter. Derfor bør man være påpasselig når man plasserer reklame rundt på en side. Det skal helst passe inn i designet og i alle fall ikke forsyrre. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Det dere sier er at jeg helst bør skaffe meg en sponsor. Hvis jeg får mange besøkendes, burde det ikke være så vanskelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå