Artistic.Hipster Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Da kom endelig D70 på postkontoret, dette er noe jeg har ventet lenge på Blir nok en del bilder fremover ja Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 URL til spesifikasjoner, pris osv..? (gidder ikke lete selv) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har du stått på venteliste et sted helt til nå? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Har du stått på venteliste et sted helt til nå? Siden når? Posten i digital speilrefleks? Har ikke stått på noen venteliste, bestillte fra komplett Marvil, specs Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Åja... hørtes bare ut på deg som du hadde ventet så lenge, så da trodde jeg du hadde stått på venteliste. For det kameraet har jo vært tilgjengelig i laaang tid nå. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Åja... hørtes bare ut på deg som du hadde ventet så lenge, så da trodde jeg du hadde stått på venteliste. For det kameraet har jo vært tilgjengelig i laaang tid nå. Har ventet i laaaaaaang tid, men det er bare pågrunn av pengemangel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå