Gå til innhold

hvor skal jeg klage?

Andreaz_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta det opp med den som endret signatur og eventuelt gav deg advarsel. Hvis du fortsatt mener at du har blitt veldig urettferdig behandlet sender du en mail til forumstyret. Dette tror jeg forøvrig at står i nettiketten eller retningslinjene.

jeg vet ikke hvem som endret siggen min, men advarselen vet jeg. OGså hvorfor. Irriterer meg overat jeg har 10% advarsel og at grunnelaget var syltynt, men gidder ikke å diskutere det...

Signaturen min vet jeg ikke hvordan jeg sjekker hvem som gjorde det!

hva med å skrive direkte til en admin?

Tenker du på en moderator?

Jeg kjønner bare ikke hvorfor jeg blir diskriminert her.

- Jeg er jo plekkfri :blush:

Også kommer jeg inn på forumet her og blir skjelt ned for å være frekk osv.. (ok da... ikke så ille)

edit: Jeg bare ignorerer det... MEn takk for svar. JEg kan jo bare endre Signaturen min til noe annet...

Trenger liksom ikke å lage noe big deal utav det. Irriterer bare...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar
Du hadde vel over 4 linjer?

og pratet om diskriminering er bare tull. du må jo faktisk lese retninglinjene.....

du brøt en regel. du fikk warn. lev med det,

det gjør jeg.....

hadde over 4 linjer? - Mente du med det?

btw: NEi! det var ikke samme person som gidde meg advarsel som skiftet siggen min.

Det var to forskjellige årstider :p

- Signaturen min ble endret i dag - etter en begynte å si "at jeg likte å snakke nedlatende mot andre" - Han missforsto signaturen min (leste ikke mer enn en halv gang) - Altså, han leste feil!

Noen timer etter hadde en moderator skiftet siggen min...

edit: og nei. Det var ikke noe galt med siggen min som den var. BRØT INGEN regler...

Endret av Dasse
Lenke til kommentar
Vis oss hva det sto i signaturen da...

jaja... jeg får prøve å gjenskape den:

"What did I do? Huff... I don't wanna have 10% warn(advarsel) I didn't do anything.

Eneste jeg gjorde var å skrive "holdt kjeft" til en som skrev nedlatende mot Intel"

Var noe sånn...

- Er ikke helt sikker... Eneste som kunne ha vært galt med Siggen min var ordene "Hold kjeft"... Jeg kan erkjenne at jeg har fått 10% advarsel, men grunnen til at signaturen min ble endret, og hvorfor moderatoren overdrev i den nye signaturen (at jeg ikke har lest regler osv, pluss at jeg brøt en haug med dem!(regler))

Den syntes jeg var litt frekk...

Men jeg har jo ikke mulighet til å finne ut hvem som endret den...

- Har ikke lyst til å lage noe "big deal" - så jeg glemmer saken :wallbash:

Lenke til kommentar
Klager på en moderators avgjørelser (stenging av tråd, advarseløkning, etc.) skal i første omgang tas direkte med den aktuelle moderatoren (PM eller email). Fører ikke dette frem, skal klagen sendes til [email protected].

Klagen skal ikke skrives i signaturen.

(Og, det er sikkert noen som lurer, det var ikke jeg som endret signaturen)

Det var ikke akkurat noe direkte klage i signaturen min da?

- Og, nei! Jeg vet ikke hvem som endre siggen min...

Saken = ute av verden...

Hvis noen vil stenge tråden så - bare gjør det

Lenke til kommentar

"What did I do? Huff... I don't wanna have 10% warn(advarsel) I didn't do anything.

Eneste jeg gjorde var å skrive "holdt kjeft" til en som skrev nedlatende mot Intel"

Jeg tolker det som en klage. Du ser også hvem som utdelte advarselen, så hvis du mener han gjorde en feil, så vet du hvem du skal sende PM til.

Men, hvis du mener saken er ute av verden, så kan jeg godt stenge denne. Den er for øvrig feilpostet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...