preben_dyb Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hei har en PC som plutselig har begynt å black'er helt ut under oppstarten av windows (XP). lyset på skjermen begynner å blinke som om det ikke er kontakt med PCen lenger. om jeg "holder på" i BIOS fungerer skjermen helt 100%. Sikkerhetsmodus fungerer også greit. Hva har skjedd? Hva skal jeg gjøre? er ganske fortvila.. håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Start opp i sikkerthetsmodus...fjern skjermkort drivern din. Start opp igjen vanlig å se om det ikke funker da. Høres ut som om det er en driver feil du har. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Start opp i sikkerthetsmodus...fjern skjermkort drivern din. Start opp igjen vanlig å se om det ikke funker da. Høres ut som om det er en driver feil du har. prøv det han skrev der.. hjelper ikke det, så er det mest sannsynlig dårlig psu, eller at du ikke har satt i kortet helt riktig, glemte å koble til 4pins molex hvis kortet trenger det, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå