Gizmo1 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er det agp sperre på hovedkortet mitt?? Evt hvordan slår man det på, har kjøpt nytt skjermkort og ønsker ikke å svi det. På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er det agp sperre på hovedkortet mitt?? Evt hvordan slår man det på, har kjøpt nytt skjermkort og ønsker ikke å svi det. På forhånd takk!! Ja, du har AGP sperre på hovedkortet ditt http://www.epox.org/products/mainboards/8rda3 Google er en god ting å bruke. Lenke til kommentar
Gizmo1 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Okey,, men hvordan slår man det på eller er den alltid slått på ?? Ta til rette at jeg faktisk ikke skjønner en d**** av det.. Endret 5. november 2004 av Gizmo1 Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Okey,, men hvordan slår man det på eller er den alltid slått på ?? Ta til rette at jeg faktisk ikke skjønner en d**** av det.. Akkurat det kan eg ikke hjelpe deg med. Har ikke så altfor mye peiling, men eg regner med den står på uten å si det 100%sikkert Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Les i manualen din. Der står det helt garantert. Vil tippe at det står på som default dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå