Gå til innhold

Dagens lille underholdning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som har stusset over hvor lett det ofte har vært å tipse folk om "bruk det og det programmet" på windows, men å bytte det ut med noe OpenSource noe er ofte veldig vanskelig - du får ofte beskjed om at "nei det er sikkert bare vanskelig"...

Lenke til kommentar

Som søttende mai og julaften:)

Jo'a....jeg lo godt av denne men det er pinadø ikke lett for oss som prøver å konvertere heller.

Har holdt på en halv dag med å få orden på et nettverkskort:)

Vær overbærende med oss som har pusla med MS fra dag 1. Vi gjør så godt vi kan i vår streben etter en bedre hverdag:)

Lenke til kommentar
Jeg har misjonert Firefox en stund nå, har klart å omvende en del venner og familie.. Er nok litt verre å få dem til å bruke linux tror jeg... Større omveltning...

Ikke mye større. Når de først sitter med XP-en sin og bruker OpenOffice, Firefox, Thunderbird og Gaim, da bør det ikke være så mye i veien for et kjapt OS-skifte også. Det folk er mest redd for, er nok at de må lære seg nye programmer -- som de slipper hvis vi lurer de frie alternativene inn på forhånd.

Lenke til kommentar
Som søttende mai og julaften:)

Jo'a....jeg lo godt av denne men det er pinadø ikke lett for oss som prøver å konvertere heller.

Har holdt på en halv dag med å få orden på et nettverkskort:)

Vær overbærende med oss som har pusla med MS fra dag 1. Vi gjør så godt vi kan i vår streben etter en bedre hverdag:)

:)

Hadde vært digg hvis f.eks. SuSE laget noe sånnt som at du fikk cd'ne gratis/drit-billig, inkludert gratis BRA (telefon/IRC etc) support i en begrenset tid. Når den perioden var over, fikk du et brev i posten med tilbud om fortsatt support til en billig penge/år...

Tror det hadde vært mange som hadde hoppet på det. Spessielt med tanke på hvor elendig/ubrukervennlig MS support kan være til tider...

Lenke til kommentar

Det som imponerer meg med windows brukere (ikke alle såklart) er all den tiden de bruker på å laste ned og cracke programmer og spill. Også nekter de å bruke andre browsere enn IE fordi det tar for mye tid å installere en browser hver gang de formaterer. :dontgetit:

Hvis jeg nevner Opera eller Firefox så ser de dumt på meg og lurer på hvorfor de skal bruke tid og energi på å prøve en annen browser når de allerede har brukt IE i flere år og den følger med OS'et. Så fortsetter de å leeche og cracke, får virus, reinstallerer osv. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...