Terrasque Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) http://www.start.no/pondus/gjest/gjeststriper/05112004.gif Endret 5. november 2004 av Terrasque Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://www.start.no/pondus/gjest/gjeststriper/05112004.gif :!: Lenke til kommentar
bluet Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Bare synd det er sånn i virkeligheten og... Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Si med et rent fjes at du ikke kjenner deg igjen Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Spot on! Og det er slik det bør være også! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Han burde kansje gi seg snart? Og bytte mener jeg? Myyye lettere å få hjelp også Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ny en i dag http://www.start.no/pondus/gjest/gjeststriper/06112004.gif Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er det flere enn meg som har stusset over hvor lett det ofte har vært å tipse folk om "bruk det og det programmet" på windows, men å bytte det ut med noe OpenSource noe er ofte veldig vanskelig - du får ofte beskjed om at "nei det er sikkert bare vanskelig"... Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Som søttende mai og julaften:) Jo'a....jeg lo godt av denne men det er pinadø ikke lett for oss som prøver å konvertere heller. Har holdt på en halv dag med å få orden på et nettverkskort:) Vær overbærende med oss som har pusla med MS fra dag 1. Vi gjør så godt vi kan i vår streben etter en bedre hverdag:) Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har misjonert Firefox en stund nå, har klart å omvende en del venner og familie.. Er nok litt verre å få dem til å bruke linux tror jeg... Større omveltning... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har misjonert Firefox en stund nå, har klart å omvende en del venner og familie.. Er nok litt verre å få dem til å bruke linux tror jeg... Større omveltning... Ikke mye større. Når de først sitter med XP-en sin og bruker OpenOffice, Firefox, Thunderbird og Gaim, da bør det ikke være så mye i veien for et kjapt OS-skifte også. Det folk er mest redd for, er nok at de må lære seg nye programmer -- som de slipper hvis vi lurer de frie alternativene inn på forhånd. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Joda, men du har også de brukerne som tror at du ikke har nettilgang hvis du ikke har en svær blå "e" på skrivebordet... (da snakker jeg egentlig både om ingroddhet og om skrall kompetanse) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 heheh så den i dagbladet i går og vurderte faktisk og scanne den og legge den ut her Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Den nye stripen var bare enda mer genial Nett før jeg vekket folk med å le *høyt* her Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Som søttende mai og julaften:) Jo'a....jeg lo godt av denne men det er pinadø ikke lett for oss som prøver å konvertere heller. Har holdt på en halv dag med å få orden på et nettverkskort:) Vær overbærende med oss som har pusla med MS fra dag 1. Vi gjør så godt vi kan i vår streben etter en bedre hverdag:) Hadde vært digg hvis f.eks. SuSE laget noe sånnt som at du fikk cd'ne gratis/drit-billig, inkludert gratis BRA (telefon/IRC etc) support i en begrenset tid. Når den perioden var over, fikk du et brev i posten med tilbud om fortsatt support til en billig penge/år... Tror det hadde vært mange som hadde hoppet på det. Spessielt med tanke på hvor elendig/ubrukervennlig MS support kan være til tider... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det som imponerer meg med windows brukere (ikke alle såklart) er all den tiden de bruker på å laste ned og cracke programmer og spill. Også nekter de å bruke andre browsere enn IE fordi det tar for mye tid å installere en browser hver gang de formaterer. Hvis jeg nevner Opera eller Firefox så ser de dumt på meg og lurer på hvorfor de skal bruke tid og energi på å prøve en annen browser når de allerede har brukt IE i flere år og den følger med OS'et. Så fortsetter de å leeche og cracke, får virus, reinstallerer osv. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Han begyner å bli glad i Linux Ny en i dag og. http://www.start.no/pondus/gjest/gjeststriper/08112004.gif Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) virker som om noen på bruket der kan linux. Siden forklaringen til "broren" faktisk er både logisk og riktig. Kanskje serie-tegneren er skap-linux-bruker? Endret 8. november 2004 av Terrasque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå