Der Kommissar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Mornings! Jeg bare lurte på om Gta: San Andreas går litt "sløvt" som på Vice City på ps2? Når jeg skriver "sløvt" mener jeg at ting og tang har en tendens til å henge igjen i bildet også videre... Har enda ikke prøvd det, så det er derfor jeg lurer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har ikke sett at noe har hunget igjen nei. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 "Men den som venter, venter ikke forgjeves.... På Gta: SA på pc!" - Godt gammel(!)dags uttrykk Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 GTA har sin egen kategori på forum. Post flyttet. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) jeg lurer på det samme, Gta Vc sammenlignet mot pc var ganske stor !! det føltes 'sløvt' ut på Gta Vice City ps2 versjon men ikke på pc (alt på fullt) Edit : jeg holder ikke ut.. snart kjøper jeg det på ps2.. men er det sløvt ? Endret 5. november 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Grafikken er litt dårlig i forhold til vice city. Men har ikke merka nokka som heng igjen, eller noe som er "sløvt" Jeg anbefaller deg å kjøpe S.A på ps2 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 litt men ikke mye. GTA SA er jo mye mer oppgradert. men pluss det er jo et ganske stort spell... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis det skjer mye på en gang i spillet, merker du noen ganger at spillet kan henge litt. Det har egentlig ingen betyding for spillbarheten, selv om det kan være litt småirriterende enkelte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå