m0r di Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Heisann. Kompiss bygde opp PC'n tell brodern for ca. 2 uker siden. Fungerer nesten helt fint, men det som er, er at den restarter en gang iblandt... Kommer plutselig, og er ikke noe system når den velger å restarte (såvidt jeg har fått med meg). Når man starter opp kommer feilmeldingen som vist på bildet opp. Har XP Pro med Service Pack 2... Noen som vil hjelpe? mvh Daniel... Edit: Den svarte ramma er lagt på Endret 5. november 2004 av m0r di Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Man må i det minste vite hva som står av teknisk info i den rapporten. Ellers vil jeg gjette på at det er brukt en mindre vellykket piratkopi av windows.... (I så fall, kjøp en orginal!) Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Man må i det minste vite hva som står av teknisk info i den rapporten. Ellers vil jeg gjette på at det er brukt en mindre vellykket piratkopi av windows.... (I så fall, kjøp en orginal!) Men jeg bruker den samme, og fungerer helt fint her Dessuten er det bare en gang iblandt at det skjer på PC'n hans Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har du oppdatert alle de nyeste driverne, grafikk, chippsett osv... Kjört memory test? Har hatt samme problemet selv, hos meg var det teknisk feil på hovedkortet... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 du har fortsatt ikke sagt noe om hva som står av teknisk info i rapporten Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 kan jo fjerne sp2 og legge den inn igjen og se om det vil hjelpe. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 følgelig viktig å ha backupen i orden før du gjør slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå