Solarstone Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Er for tiden uten Pc Skjerm(min brandt opp) men kjøpte for litt over en mnd siden en Pocket Pc av merket Fujitsu Siemes Pocket Loox 420 med bluetooth og wifi+ ekstra minne (Kingston 256Mb ram) hvor kan jeg evu kanskje få byttet den inn i en brukt pc skjerm o.l får ikke jobbet serlig mye uten skjerm! har har prøvd selge den på finn.no for 3000kr. er det for mye? evu hva kan jeg/burde jeg få igjen for den? den er brukt kanskje 2-3 ganger og er så godt som ny. Har også Kvitering og alt som fulgte med når jeg kjøpte den edit: for å si klart ifra at jeg ikke er dum som et brød, hvis du helt klar ser at skjermen din ikke er vært mere en ca 500-1000 så gidder jeg ikke bytte uten at jeg får et mellom legg! mener det er rimelig! og jeg er bare intresert i 19" og oppover siden jeg jobber med 3d og trenger litt plass å jobbe med hvis det er en 19" og oppover som er bra så trengs ikke mellom legg =) kan også slenge med et Hp Digital kamera siden jeg ikke bruker det (hp photosmart 635 med 2.1mpx) minne brikken passer foresten i kameraet også. så lenge det er i Oslo område så kan jeg møte på halveien eller hente hvis det ikke er for langt unna Tnx in advance.. Takker for svar Endret 5. november 2004 av darapa Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har en 17" crt skjerm fra 2000, den var over mellomklasse på den tida(ikke sånn 20000 tusen greie men kosta en del), kan godt bytte hvis u bor i stavanger området, eller i nærheten. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har en gammel NEC 21" skjerm som du kan få veldig billig. Den har bare stått og samlet støv siden påsken p.g.a. overgang til LCD. Hadde planer om å bruke den til en kjellerstue-multimedia-maskin, men har jo aldri tid til å se film likevel. Bytte i pocketPC... skjermen er verdt mye mye mindre enn den pocket pc'n. Den står i Oslo. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har en 17" crt skjerm fra 2000, den var over mellomklasse på den tida(ikke sånn 20000 tusen greie men kosta en del), kan godt bytte hvis u bor i stavanger området, eller i nærheten. bor i oslo. til andre som evu kunne vært intresert i en bytte handel så sier jeg bare følgende: har ikke cash, derfor jeg spørr om noen er intresert i å bytte. så lenge det er i Oslo område så kan jeg møte på halveien eller hente hvis det ikke er for langt unna Tnx in advance.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har en 17" crt skjerm fra 2000, den var over mellomklasse på den tida(ikke sånn 20000 tusen greie men kosta en del), kan godt bytte hvis u bor i stavanger området, eller i nærheten. bor i oslo. til andre som evu kunne vært intresert i en bytte handel så sier jeg bare følgende: har ikke cash, derfor jeg spørr om noen er intresert i å bytte. så lenge det er i Oslo område så kan jeg møte på halveien eller hente hvis det ikke er for langt unna Tnx in advance.. Huff... hadde det ikke vært for at du bodde i oslo skulle du fått min 19" Eizo i bytte... - den koster vel en 6 og et halvt tusen ny, men selges ikke lengre (02 mod) Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hvis det ikke er for langt ut av oslo så kan jeg muligens bøye meg, men siden det ikke er jeg som har bil så kan jeg ikke love for mye Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 tja, kunne det vert muli å møte på flyplassen neste fredag? Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 tja, kunne det vert muli å møte på flyplassen neste fredag? litt mere info? Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) hehe,, ja du kan få meir info Eg skal heim neste fredag, må da innom flyplassen, da kan eg kanskje ta med 1 eller 2 19" skjermer. støtter 1600x1200 Dei heiter Simens, har ikkje peiling kas modell, men dei virker fint. Eg kan ikkje garantere at det blir 2, men d e ein mulighet. Eg får svar på mandag om det går, (transport osv...) Endret 5. november 2004 av Dirty2 Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hehe,, ja du kan få meir info Eg skal heim neste fredag, må da innom flyplassen, da kan eg kanskje ta med 1 eller 2 19" skjermer. støtter 1600x1200 Dei heiter Simens, har ikkje peiling kas modell, men dei virker fint. Eg kan ikkje garantere at det blir 2, men d e ein mulighet. Eg får svar på mandag om det går, (transport osv...) Får du finni ut om den/de er ok og ca hvor gamle? pm meg med mere info Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er 19" Fujitsu Siemens MCM19P1 (TCO99) Visst du får 1 kor mykkje skal du ha i mellomlegg visst du får 2... kor masse. ps: visst ein av skjermene skulle brenne opp =) innen 6 mnd, kan det vere mulig for deg å sende den som er ødelagd, og få ny. Lenke til kommentar
Dirty2 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 har ikkje anelse kor gamle dei er, kan finne det ut i morra, men eg bruker ein av dei sjøl, har nesten ikkje vert av i 1 år no, så eg synst dei er bra, visst eg får lov, skal eg nok finne 2 og teste dei så lenge eg kan før eg pakker dei =) Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 har ikkje anelse kor gamle dei er, kan finne det ut i morra, men eg bruker ein av dei sjøl, har nesten ikkje vert av i 1 år no, så eg synst dei er bra, visst eg får lov, skal eg nok finne 2 og teste dei så lenge eg kan før eg pakker dei =) de koster ca 3000kr nye og ligger på ca 5-700 brukt. + hvis de du har også ligger på 1600x1200@80Hz så er det også et + http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=1&Catg=11398 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva har denne saken på forumet å gjøre? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva har denne saken på forumet å gjøre? Ingenting skal jeg si deg. Salg/Kjøp og diskusjoner som omhandler dette skal taes via bruktmarkedet, deretter per mail. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg