espen999 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fable er genialt! Men Peter M. hadde hypa det opp aaaalt for mye Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hadde sinnsykt lyst på Fable,,,,,,,,,men det kom på xbox. Kommer på PC da, om en stund... Ja men kommer det til å bli så bra på Pc da. Utenom grafikken selvfølgelig. Hva er galt med deg?? Det kommer til å bli så bra, BORTSETT fra grafikken?? Det er jo grafikken på PC som er bra... Alt annet er bedre på konsoll, bortsett fra blant annet sikting, som er så helvetes mye lettere på PC, hvor du har ei mus!! Bilspill er jo defninitivt best på konsoll, selv om grafikken er litt dårligere... Styringa av bilen på PC, dersom du ikke har kontroll eller ratt, er jo helt føkka... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Må bare si at Fable er noe av det beste jeg har spilt på Xbox så langt.. Må også legge til at Star Wars KOTOR slåssesystemet er det mest idiotiske jeg noengang har sett Fable derimot er genialt på alle sett og vis! og grafikken da! Vanneffektene er utrolige!! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Fable er bra ja, og jeg spiller det fortsatt. Men at KoTOR's angrepssytem er elendig er jeg uenig i. Det er slik Bioware utvikler spill, du har ikke spilt Baldur's Gate eller NWN eller? Synes det er meget bra jeg, men egner seg bedre på pc. Lenke til kommentar
Xeno Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bare noe jeg lurer på... Er dere onde eller gode i Fable?? Jeg har litt planer om å være ond, men jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå