Prikkus Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvilket type spill er det og hvilket console? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) er det Mulig eller er det? Ja det er nok det Endret 5. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Åååja... sorry. Gikk jo først hit da. Men finnes spillet til PC også? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) er det Mulig eller er det? Ja det er nok det Spillet skal visst mest sannsynlig komme til PC, Peter Molinex sa at det skulle komme til en platform til, men ingen konsoll.... and that leaves what? Endret 5. november 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Spillet skal visst mest sannsynlig komme til PC, Peter Molinex sa at det skulle komme til en platform til, men ingen konsoll.... and that leaves what? PC! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 kunne jo vert Mac eller Linux og ikke winblows, selv om jeg tviler på at markedet er stort nok til de 2 første Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Må faktisk si at jeg vanskelig ser for meg Fable på PC. Det passet jo utmerket til Xbox, og styresystemet fungerte optimalt. Må bli en nedtur å spille det på PC vil jeg tro - HVIS de ikke klarer å lage et styresystem som fungerer til PC da. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hadde sinnsykt lyst på Fable,,,,,,,,,men det kom på xbox. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hadde sinnsykt lyst på Fable,,,,,,,,,men det kom på xbox. Kommer på PC da, om en stund... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hadde sinnsykt lyst på Fable,,,,,,,,,men det kom på xbox. Kommer på PC da, om en stund... Ja men kommer det til å bli så bra på Pc da. Utenom grafikken selvfølgelig. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Hva det går ut på det spillet? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 fable er lissom et wanebee rolle spill , vel hvordan skal man forklare åssen det spiller er:! det er et på en måte et linjært spill som samtidig man kan gjøre mye annet rart som feks drekke seg dritings , gifte seg med en dame/flere damer kjøpe hus , for å leie dem ut eller bare ha dem ,man kan være slem/snill og dermed forandrer karakteren seg etter hordan man oppfører seg i utseende. Det er et bra rpg spill som ikke er like omfattende som et rpg spill ligner mye på et hack`n slash spill med rpg funksjoner. he he var ikke lett dette, det er lissom ganske forskjellig med samtidig ganske gjenkejennlig som andre typer hack`n slah/rpg spill. jeg likte fable ,men det er ikke så bra som det kunne vært , største problemet til spillet er historien,, og muligens kamps systemet , tror det hadde vært bedre med feks Kotor sitt slåsse system. uansett det er verdt og spille siden det er et spill som gir oss en ny type måte og spille på . synd bare historien ikke fenger bra nok! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva det går ut på det spillet? Jeg vet ikke om du er helt klar over det, men på GAMER.no's førsteside har du en søkefunksjon. Der skriver du inn "FABLE" og får dette resultatet , deretter trykker du på FABLE(xbox) og leser det som står der. Verre er det ikke. Du kan også lese omtaler av spillet, her på Gamer.no eller VG . Det skader ikke å søke litt rundt først, skjønner du Og hvis du har en Xbox stående hjemme, anbefaler jeg deg å løpe til nærmeste butikk og ta med deg Fable tilbake hjem. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Og hvis du har en Xbox stående hjemme, anbefaler jeg deg å løpe til nærmeste butikk og ta med deg Fable tilbake hjem. eller bare kjøpe en ingen hus er komplette uten en ps2,xbox og en gamecube i hus Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 kunne jo vert Mac eller Linux og ikke winblows, selv om jeg tviler på at markedet er stort nok til de 2 første aaahahahah "winblows" den var bare sååå bra ass. Fant på selv eller? Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 kunne jo vert Mac eller Linux og ikke winblows, selv om jeg tviler på at markedet er stort nok til de 2 første aaahahahah "winblows" den var bare sååå bra ass. Fant på selv eller? ^^ Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 fable er lissom et wanebee rolle spill , vel hvordan skal man forklare åssen det spiller er:! det er et på en måte et linjært spill som samtidig man kan gjøre mye annet rart som feks drekke seg dritings , gifte seg med en dame/flere damer kjøpe hus , for å leie dem ut eller bare ha dem ,man kan være slem/snill og dermed forandrer karakteren seg etter hordan man oppfører seg i utseende.Det er et bra rpg spill som ikke er like omfattende som et rpg spill ligner mye på et hack`n slash spill med rpg funksjoner. he he var ikke lett dette, det er lissom ganske forskjellig med samtidig ganske gjenkejennlig som andre typer hack`n slah/rpg spill. jeg likte fable ,men det er ikke så bra som det kunne vært , største problemet til spillet er historien,, og muligens kamps systemet , tror det hadde vært bedre med feks Kotor sitt slåsse system. uansett det er verdt og spille siden det er et spill som gir oss en ny type måte og spille på . synd bare historien ikke fenger bra nok! OT : Du er født i 1979 og skriver slikt. Avsnitt, spacing, riktig bruk av komma / punktum og luft er fine ord som man lærer på barneskolen Fable er et ganske fritt Role-Playing Game hvor man starter som heller ung og får med seg en historie som tar deg inni voksenlivet. Du kan være ond fra du er liten av eller være god. De fleste ting du gjør er rett og slett opp til deg og det påvirker deg og ditt forhold med menneskene i spillet hele tiden. Det er utrolig kult, men litt for kort. Er selvsagt sub-quests som man kan gjennomføre etter hovedhistorien, men hvor morro det er er er en annen sak Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 er ikke lett og skrive når man har tatt seg et par pils for mye da Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 kunne jo vert Mac eller Linux og ikke winblows, selv om jeg tviler på at markedet er stort nok til de 2 første aaahahahah "winblows" den var bare sååå bra ass. Fant på selv eller? var det ironisk ment? hvis det er så relevant så fant jeg ikke på det selv, jeg bare skreiv det første som falt meg inn om saken Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Fable er et rimelig godt hack&slash spill med masse totalt ubetydelige men likevel veldig gøye ekstrating, og altfor altfor mange og lange loade pauser. Anbefales hvis man liker Hack&Slash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå