Gå til innhold

Hva er Fable?

Prikkus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fable er lissom et wanebee rolle spill , vel hvordan skal man forklare åssen det spiller er:! det er et på en måte et linjært spill som samtidig man kan gjøre mye annet rart som feks drekke seg dritings , gifte seg med en dame/flere damer kjøpe hus , for å leie dem ut eller bare ha dem ,man kan være slem/snill og dermed forandrer karakteren seg etter hordan man oppfører seg i utseende.

Det er et bra rpg spill som ikke er like omfattende som et rpg spill ligner mye på et hack`n slash spill med rpg funksjoner.

he he var ikke lett dette, det er lissom ganske forskjellig med samtidig ganske gjenkejennlig som andre typer hack`n slah/rpg spill.

jeg likte fable ,men det er ikke så bra som det kunne vært , største problemet til spillet er historien,, og muligens kamps systemet , tror det hadde vært bedre med feks Kotor sitt slåsse system.

uansett det er verdt og spille siden det er et spill som gir oss en ny type måte og spille på . synd bare historien ikke fenger bra nok!

Lenke til kommentar
Hva det går ut på det spillet?

Jeg vet ikke om du er helt klar over det, men på GAMER.no's førsteside har du en søkefunksjon. Der skriver du inn "FABLE" og får dette resultatet , deretter trykker du på FABLE(xbox) og leser det som står der. Verre er det ikke. ;)

Du kan også lese omtaler av spillet, her på Gamer.no eller VG .

Det skader ikke å søke litt rundt først, skjønner du :p

Og hvis du har en Xbox stående hjemme, anbefaler jeg deg å løpe til nærmeste butikk og ta med deg Fable tilbake hjem. :yes:

Lenke til kommentar
fable er lissom et wanebee rolle spill , vel hvordan skal man forklare åssen det spiller er:! det er et på en måte et linjært spill som samtidig man kan gjøre mye annet rart som feks drekke seg dritings , gifte seg med en dame/flere damer kjøpe hus , for å leie dem ut eller bare ha dem ,man kan være slem/snill og dermed forandrer karakteren seg etter hordan man oppfører seg i utseende.

Det er et bra rpg spill som ikke er like omfattende som et rpg spill ligner mye på et hack`n slash spill med rpg funksjoner.

he he var ikke lett dette, det er lissom ganske forskjellig med samtidig ganske gjenkejennlig som andre typer hack`n slah/rpg spill.

jeg likte fable ,men det er ikke så bra som det kunne vært , største problemet til spillet er historien,, og muligens kamps systemet , tror det hadde vært bedre med feks Kotor sitt slåsse system.

uansett det er verdt og spille siden det er et spill som gir oss en ny type måte og spille på . synd bare historien ikke fenger bra nok!

OT : Du er født i 1979 og skriver slikt. Avsnitt, spacing, riktig bruk av komma / punktum og luft er fine ord som man lærer på barneskolen :roll:

Fable er et ganske fritt Role-Playing Game hvor man starter som heller ung og får med seg en historie som tar deg inni voksenlivet. Du kan være ond fra du er liten av eller være god. De fleste ting du gjør er rett og slett opp til deg og det påvirker deg og ditt forhold med menneskene i spillet hele tiden.

Det er utrolig kult, men litt for kort. Er selvsagt sub-quests som man kan gjennomføre etter hovedhistorien, men hvor morro det er er er en annen sak :)

Lenke til kommentar
kunne jo vert Mac eller Linux og ikke winblows, selv om jeg tviler på at markedet er stort nok til de 2 første

aaahahahah "winblows" den var bare sååå bra ass. Fant på selv eller?

var det ironisk ment? :roll:

hvis det er så relevant så fant jeg ikke på det selv, jeg bare skreiv det første som falt meg inn om saken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...