Versatile Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg har kjøpt et gjort et kupp på et AMD vannkjølings sett ( 500 kr), (fikk med en giant radiator også.) Uansett, passer denne på en Intel socet FC-PGA? så på 3dcool, samme vannblokk og festemekanisme(tror jeg) på Intel vannkjølingen og AMD'en. Går AMD pro settet på intel? en ting til. Har pumpen som er med AMD pro nok kraft til å drive en GPU blokk også? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hmm, er ikke sikker. Jeg trur du kan kjøpe et annet feste som er bereina til intel hos 3dfxcool.no Lenke til kommentar
daho Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 "Alu / Fe Socket Hold Down, for Socket AMD/Intel, Anodisert Red" du får kjøpt denne løst, det er den sammen som i amd pro waterkit, og passer AMD/Intel. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Eneste forskjelene er simsen som selges med settene tror jeg. Ellers er amdintel pro kjøle settet helt like. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Tror nok ganske sikkert du kan "drive" en gpu blokk oxo.Har amd pro kittet sammen med max expert mono radiator(lav motstand) og spruten står ut av slangen FRA cpu blokka og ned i vann tanken.Du har sikkert gjort det men husk å bytte til 800l/t munnstykket på pumpa. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 flottings karer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå