Zo9X Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg vurdere å lage meg et kryssiner/alu kabinett og lurer på hva dere syns om planen min.. Her er noen bilder.. <3 Sketch Up Bilde av fronten Bilde av baksiden Høyre side Toppen Venstre side Jeg skal ha 2 katoder i fronten der de 2 rektanglene er og ha et "kontroll panel" i sirkeln(skal være plexi) på fronten. I den nederste delen av kabinettet skal alt av hw være bortsett fra Cd-rom og hdd som skal være i toppen, røret i midten der det er åpent skal være et rør der kablene skal gå igjennom så de ikke er synelig. "Pilarene" som er grå der skal være alu og er en del av ramma(ramma skal være alu, resten skal kles med kryssfiner og bli lakket svart), i hvert av de har jeg planer om å sett et rødt led lys som lyser innover mot midten. Har også vannkjøling som jeg skal sette inn og har planer om å sett pumpa i midtetasjen. Jaja, hva syns dere da? håper dere forstod hva jeg mente med det jeg skrev. Takker for alle svar (tviler på at det kommer noe worklogg, orker ikke det ) -Zo9X- Endret 5. november 2004 av Zo9X Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 det ser veldig spennede ut, men bildene var litt vanskelige å tyde, og hvis midt-etasjen betyr i det "hulrommet" så tror jeg det vil være et dårlig sted å sette pumta, da det ødelegger stilen.. men er du sikker på at IDE kablene når så langt? Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ja, sant som du sier med pumpa og ja det er hulrommet.. Kablene burde rekke, høyeden er jo 42cm så det skal vel akkurat gå, viss ikke blir det vel en 90cm Ja, bildene var litt vanskelig, er litt kaos der.. Endret 5. november 2004 av Zo9X Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kan bli bra dette. Stå på! Keep it real! Jeg skjønte ikke helt tegningene, men vi får vell se det ferdige resultatet regner jeg med. Lykke til! Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hehe her er et bilde som du antakeligvis sjønner litt bedre Litt bedre Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det var bedre! Får du det til kan jo dette bli kjempestilig! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hva med å legge ut fila? og ikek glem worklog da.. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Her er sketch up fila Får se hva det blir til med Worklog, er usikker på om jeg orker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå