Mizfit Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har lest for en stund siden at man får et prog. som dobler pixlene i et bildet man tar med mobile. Funker i praksis at mobilen tar flere bilder og legger de sammen til et bildet.Men har kikket etter dette på nettet, men er vanskelig å finne.Noen som ar noe info som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Synes det var litt vanskelig å skjønne helt hva du mente, mem kan det være dette dette du tenker på? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har det på tungen, kom igjen kom igjen. photoacute Ah, husket det. Har mista min 6600... Lenke til kommentar
Mizfit Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jepp det var det jeg tenkte på,takker og bukker! Skal jeg sjekke det ut! Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har du fått tak i programmet? Hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Koster penger.... Eller.... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Koster penger.... Eller.... Jepp Vet ikke hvor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå