phax Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 her, lurer på hvordan man enklest mulig kan lage vector grafikk av et bilde? og ikke be meg om å trace det for hand. er ute etter en funskjon som gjør det mer eller mindre automatisk, selvsagt med mulighet for å justere resultatet selv. har adobe illustrator cs, syns og huske det var en slik funksjon i illustrator som automatisk trace et bilde.. har jo auto trace tool men det fungerer ikke helt slik jeg ønsker. prøvde også laste ned adobe streamline 4.0 fra adobe sin hjemmeside, men der var det noe krøll tydligvis, tror jeg fikk ned mac versjonen istedet for windows versjonen.. klarte ikkje kjøre fila hvertfall. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
danaksel Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 her, lurer på hvordan man enklest mulig kan lage vector grafikk av et bilde? og ikke be meg om å trace det for hand. er ute etter en funskjon som gjør det mer eller mindre automatisk, selvsagt med mulighet for å justere resultatet selv. har adobe illustrator cs, syns og huske det var en slik funksjon i illustrator som automatisk trace et bilde.. har jo auto trace tool men det fungerer ikke helt slik jeg ønsker. prøvde også laste ned adobe streamline 4.0 fra adobe sin hjemmeside, men der var det noe krøll tydligvis, tror jeg fikk ned mac versjonen istedet for windows versjonen.. klarte ikkje kjøre fila hvertfall. noen som kan hjelpe? For det første. Kjøp programvaren, så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 illustrator har jeg jo, mener du streamline så gidder jeg ikke kjøpe noe som helst før jeg har fått testa det. prøver få lasta ned tryout versjonen til streamline på adobe sin hjemmeside som sagt, men funker dårlig. så du mener med andre ord at jeg må ha streamline? husker så tydelig at det fantes en sånn funksjon i illustrator før.. var vel 8 elller 9.0 versjonen.. hmm.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg vet du ikke ville høre dette, men: trace det selv! Da er du sikker på at du får akkurat det resultatet du ønsker deg. Hvis ikke er det nok Streamline som må til, ja. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvis du har Flash så skal det gå ganske lett tror jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 joda, men til dette formålet er jeg ikke ute etter og måtte trace det selv. tar for lang tid, får ikke betalt nok til det. skal selvsagt justere den etterpå så jeg får det slik jeg vil ha. ingen som har hørt om denne funksjonen i illustrator? Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Hvis du har Flash så skal det gå ganske lett tror jeg flash ja, der er det jo den funksjonen, funker det bra og overføre det til illustrator da etterpå? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ikke hørt om funksjonen, nei. Streamline fungerer i hvertfall knirkefritt her, må være noe galt med din installasjonsfil. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ikke hørt om funksjonen, nei. Streamline fungerer i hvertfall knirkefritt her, må være noe galt med din installasjonsfil. lasta du ned tryout versjonen fra adobe sin side nå? står at fila skal være på 3mb, men får bare ei fil på 1,7mb. samme størrelse som mac fila skal være... prøvd flere ganger. skjeit. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Her finnes det en del tutorials på hvordan man gjør det i photoshop, men husk: ting tar tid! http://www.good-tutorials.com/search.php?q...=18&submit.y=11 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Noen som har noen gode turorials til Vector på norsk? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Noen som har noen gode turorials til Vector på norsk? 5786936[/snapback] BUMP Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Oi, dette var en gammel tråd ja. Illustrator CS2 har en veldig flott funksjon for og trace bilder med store valgmuligheter. utforsk litt så finner dere nok fort ut. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 http://www.adobe.com/products/illustrator/pop_livetrace.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå