Gå til innhold

Komplett sliter + Dårligere utvalg!

Anbefalte innlegg

iceraven skrev: 12/11/2004 : 23:15 

Et par ting komplett.no burde gjør for å få tilbake mange "lokale" kunder.

handler ikke i 2,5mill klassen i året...men rundt 10000,- er penger det å (syntes jeg)

1. Få tilbake muligheten til å hente varen!

2. Mulighet for hurtigreklamasjon (betale 1-200,- for en fortgang i saken).

Heisan og takk for tilbakemeldingen. Tror vi kan garantere at nr. 1 kommer tilbake. Utfordringen i dag er at hentelokalene våre er litt for lite til at servicen blir så god som ønskelig.

Nr 2. skal sjekkes opp internt. Tror noe av utfordringen er at dette også kan tolkes negativt. Vi skal løse alle retursaker innenfor en akseptabel tid og da kan et slikt gebyr vris til at vi prioriterer noen kunder (sier ikke at det er slik, men du forstår sikkert poenget). Skal uansett sjekke det opp.

Til 1955: Har sendt en PM til deg for å sjekke saken. Vi sender i dag ut varer som er bestilt i dag og er ajour på e-post, så her må det være noe riv-ruskende galt.

For øvrig folkens; har ingen grunn til å tvile på Runepunes versjon, ikke "ta" han. Problemet er som sagt at vi ikke har mulighet til å sjekke saken uten litt mer data... For øvrig ønskes god natt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saken er reell nok den, jeg vil ikke ut med hvilket firma jeg jobber i, tviler på at it-sjefen ville bli veldig happy da.

Saken var ihvertfall den at det var it-sjefen selv som hadde kjøpt mp3-spilleren privat gjennom jobben. Da det ble noe krøll med den fikk han beskjed av komplett at varer kjøpt gjennom bedrift kun har 1 års garanti og det var ingenting mer å diskutere. I og med at dette var it-sjefen selv så stoppet han alle videre kjøp hos komplett, ene og alene pga slett kundeservice.

Er ikke dette ulovlig, siden varer kjøpt gjennom bedrift, blir solgt eksl. mva?

Ihvertfall burde han ha litt problemer med moralen.

Hvis dette isåfall er riktig, synes jeg bare sjefen din hadde godt av å ikke få igjen noe på mp3-spilleren.

Lenke til kommentar
Furien_  Skrevet 13/11/2004 : 13:01

Hvis dette isåfall er riktig, synes jeg bare sjefen din hadde godt av å ikke få igjen noe på mp3-spilleren.

Det er overhode ikke ulovlig å gi sine ansatte en mp3 spiller, særskilt hvis den har dikatfon muligheter, dette går inn under punktet arbeidsmiljø, trivsel, og er derfor en helt legtim kostnad i regnskapssammenheng. Jeg skulle i allefall ikke hadd noe problem å forsvare en slik investering ovenfor haiene i skatteetaten :cool:

Vidre er det heller ikke ulovlig å ta inn varer til en bedrift for så å selge de til sine ansatte uten noen avanse. Kankje noen revisorer vil motsi meg, men da spark de !!!

Lenke til kommentar
Furien_  Skrevet 13/11/2004 : 13:01

Det er overhode ikke ulovlig å gi sine ansatte en mp3 spiller, særskilt hvis den har dikatfon muligheter, dette går inn under punktet arbeidsmiljø, trivsel, og er derfor en helt legtim kostnad i regnskapssammenheng. Jeg skulle i allefall ikke hadd noe problem å forsvare en slik investering ovenfor haiene i skatteetaten :cool:

Vidre er det heller ikke ulovlig å ta inn varer til en bedrift for så å selge de til sine ansatte uten noen avanse. Kankje noen revisorer vil motsi meg, men da spark de !!!

Det står ganske tydelig at han skal ha den til privat bruk da. Altså ikke gi den til ansatte, eller selge den videre (Hvis ikke mannen selger på privat basis ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...