TAAB Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Heisann Har akkurat byttet ut steinalder-siemensen min med en ny mobil, og lurer på hvordan jeg vet om pc'n har IR port? Jeg mener at dette er hovedkortet mitt : LINK Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei Hvordan mener du at du har en IR-port? Mener du om du har sånne jumpere som du kan plugge en IR-port i eller?? Men sjekk i manualen, der skal det stå! Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Umulig å si... Hva heter hovedkortet ditt??? Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kortet har nok ikke IR-port Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Få billigkort som har IR-kontakter på kortet. Om du så hadde, ville du trengt selve IR-"øyet" Så du må nok kjøpe deg noe alladette.. Laget for å putte i USB port, og da disse sannsynligvis er på baksiden trenger du kabel i tillegg. IR krever fri sikt.Denne er kanskje et bedre alternativ. Finnes også andre. IR er uansett steinalderteknologi og langsom for overføring av noe data. Fullt mulig at datakabelen til mobilen er billigere. Og det fungerer akkurat like greit på en stasjonær, om ikke bedre. De nyere er vanligvis USB kabel. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Takker for alle svar Jeg har usb i front, men hvis IR er så tregt er det vel greiere med en vanlig kabel. Telefonen er en SE K500i, og jeg er primært ute etter å få overført bilder til pc'n. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sjekk manualen til mobilen for å se hvilken hastighet IR overføringen har. Etter spesifikasjonene på diverse utstyr kan den variere mye. Min bærbare er i hverfall treg mot min mobil. IBM skryter av 4Mbit på sine bærbare. Kabelen koster omtrent det samme som en USB Infrared. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå