khandiman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg misunner alle dere der ute som kan spille Online Virker som det er utrolig mye bra ute nå for tiden. Er så kjedelig å bare spille single player hele tiden. Jeg får satse på en leilighet med bredbånd til neste år, hadde vert herlig det En ting jeg lurte på, hvor bra Hardware bør en ha for å spille de nyeste mmorpg spillene? Bla de som er omhandlet i artikkelen? Og hva bruker dere av HW? Hey! Det er ingen unnskyldning å IKKE spille Eve Online med vanlig ISDN linje. Jeg bruker det her og nå og det funker som en drøm! Kjøper du i tillegg tiscali.no MegaSurfer fastpris, kan du sitte og spille 6 timer hver dag til 595,- per måned på ISDN linje. Deilig alternativ for oss stakkars gutta uten bredbåndsmuligheter. Eve Online er noe av det kuleste MMOG spillet jeg har prøvd iallfall, hvis du liker ScienceFiction genren. Løp til nærmeste spiderman butikk og kjøp Eve Online originalen for 299,- inkluderer 1 måneds free gametime. Eve Online trenger nesten ikke båndbredde for å spille online så det funker utmerket på vanlig ISDN. Rå grafikk er det også. Funker fett med et gammelt Radeon 9000 kort tilogmed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg