Gå til innhold

Jakten på det beste kabinettet


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er skal kjøpe meg et nytt kabinett!! Et rått!! Det første man skal tenke når man ser det kabinettet er: WOW! SJEKK DEN PC-EN!! Det må helst være muligheter for å ha mange hdd-er osv ... stor plass.... men ikke større enn midi tower. Og atx....

Jeg trenger en kasse med god plass til vifter!!!! Noe rått!! Jeg tror alle forstår hva jeg ser etter... jeg har selv sett på noen forksjellige kabinetter. Og ingen kan måle seg med dem jeg ser på noen andre linker her på forumet. De råeste pc-ene!! Jeg ønkser å kunne gjøre noe lignende selv.... ikke bare kabinettet, men lysende ide kabler, mange vifter osv ... lys er viktig ... så jeg er på jakt etter et kabinett, råe vifter og tilbehør! Alt som passer sammen!!!!! Drit i prisen :p

Men ikke over 2000kr .... hehe ... men det blir jo mer med vifter, kabler og neon lys osv .... men selve kassa må ikke koste mer enn 2000kr ....

 

og en ting er viktig! Ikke noe plastik! Har allerede et plastikk kabinett med 5 vifter som ikke fungerer :thumbdown:

Raidmax :sick:

Ikke plastikk! Det må ikke bare være rått, også praktisk... i forhold til at hdd-ene får god kjøling osv.... men nok mas .... bare hjelp meg med å finne det beste kabinettet ever! Og om dere gidder så finner dere også tilbehør og vifter osv ......

 

Jakten på det beste kabinettet!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du trenger ikke så mye sløyd kunskaper for å lage i tre.

det er stort sett enkel snekring.

bare ta deg god tid så skal nok det gå bra.

skal lage i tre selv faktisk.

kult ... men jeg ser ikke etter et tre kabinett!! hehe .....

 

jeg tror jeg har lyst på dette ::: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCATR1BB

http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/transformer.html

 

Er dette bra?? Hva syns dere? jeg ser ikke helt om det er plastikk eller ikke, sunbeam selv sier at det ikke er det .... tenk dere det kabinettet med 5 grønne vifter, og slike ide kabler som lyser opp av neon lyset osv ....

Det hadde vært rått!!!!!!!

 

Eller kanskje ikke?? Hva syns dere?

Lenke til kommentar

Cooler Master Miditower, "Cavalier 1"

med

Aspire Aluminium 500W ATX, 2 vifter Blå

og

1 MIST vifte, 22.8 dB(A), LED, 3xBlå

1 Sunbeam vifte, LED, 4xBlå

 

En gjennomgående blå stil. Som du ikke kan se uten vindu da... :blush:

 

Ellers så er kabinetter en smaksak synes jeg. Det er egentlig bedre hvis du leter på Microplex etc. og heller spør etter kommentarer på kvalitet, løsninger osv.

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...