hylo Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Nå har jeg akkurat setti i ny ram(2*512) , prøvd med bare en brikke, også videre. Jeg har Abit AN7 hovedkort, og der står det koden ''AF'' på post displayet. Hva kan jeg skifte på? Kan det være statisk elektrisitet? Kan prosessor ha ryki? Kan det være hovedkortet? Num Lock, Caps Lock og Scroll Lock lyser når jeg setter datan på... Endret 5. november 2004 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har du lest manualen, eller søkt på produsenten sin hjemmeside? Postkoder og feilmeldinger står vanligvis der. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har du lest manualen, eller søkt på produsenten sin hjemmeside? Postkoder og feilmeldinger står vanligvis der. Gjort begge deler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har du den gamle RAM-brikken? Du kan jo forsøke å sette inn den og se om det virker for å utelukke at det er den nye RAM`en din som ikke virker. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har du den gamle RAM-brikken? Du kan jo forsøke å sette inn den og se om det virker for å utelukke at det er den nye RAM`en din som ikke virker. *Tester* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det funka like dårlig.... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg fikk den til å funke!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva gjorde du? Fant du ut hva som var feil? Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg fikk den til å funke!!!!!!! Hva gjorde du??? Jeg har akkurat samme problem, med samme hk. Trenger virkelig et svar på hva du gjorde for å få det til å funke... Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Ja, hva gjorde du? En kamerat av meg har samme problem og Endret 12. november 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå