kaaasen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) http://play.com/play247.asp?page=title&r=B...325&p=123&g=180 'BradyGames' Grand Theft Auto: San Andreas Official Strategy Guide' includes: a comprehensive walkthrough with expert mission strategies; coverage of the new character abilities including eating, swimming, and more; a complete rundown of the game's sweetest vehicles plus detailed maps; game secrets, hidden packages, and more. Kjekt å ha kanskje? Hadde jeg hatt litt ekstra penger nå, hadde jeg bestilt den tror jeg. Sikkert mye som er kjekt å vite der. Tenkte hvertfall jeg skulle tipse dere, slik at de som har lyst kan bestille den Endret 5. november 2004 av Complexion Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ja, kan også legge til Gamefaqs der kan man se på privatpersoner sine egene guider Ps: Jeg vet det er mange some vet om siden... Endret 5. november 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Er det noen norske nettbutikker som selger denne guiden? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 selger jo ps2 cheats magasin på narvesen snart der det står aaaalt om gta. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Er det noen norske nettbutikker som selger denne guiden? Du tenker på å få selve guiden på norsk også da eller? Hvis det er det samme for deg om den er på engelsk eller norsk, så er jo Play.com et veldig bra sted å bestille fra. Prisen er ikke så halvgal den heller. Har lyst på den der ja Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Du kosta meg akkurat ca. 80 kroner! Men det skal bli digg å ha dette ved siden av seg etter at man er ferdig med spillet! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Hehe, beklager! Du får gi oss tilbakemelding når du får det på onsdag (eller torsdag). Jeg regner med at denne er kjekk å ha, men for sikkerhetsskyld kan du jo fortelle oss hvordan den er, hva den inneholder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå