montesa Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Komplett Notebook 410 (bærbar pc-bygger), gjerne sammenlignet med Tundra 1557.. Jeg ser at begge modellene kan kjøpes med ganske like spesifikasjoner og omtrent lik pris, og har derfor et dilemma.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 1557 kan du sikkert lett finne tibakemeldinger på her på forumet. Kompletts maskin er vel såpass ny at denne er det litt verre med. Den er imidlertid basert på MSI MegaBook M510 som du kan finne anmeldelser av om du googler litt. Lenke til kommentar
spikeshot Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Lurer også litt på hvem produsent som står bak notebook 410? Ser ikke ut som det er msi foresten tenkt å kjøpe en notebook 410 pc fra komplett på søndag, så hvis noen har dårlige erfaring med den, si fra før jeg kjøper den. krysser fingern for at den ikke bråker så mye Endret 5. november 2004 av spikeshot Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De bildene som komplett har, ser mistenkelig ut som FS Amilo maskiner. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) De bildene som komplett har, ser mistenkelig ut som FS Amilo maskiner. De *er* basert på MSI MegaBook M510, med mindre Komplett selv farer med usannheter. Mail dem og spør. Edit: Jeg ser nå at de faktisk linker til denne 3D-demoen fra produktsiden, så da burde det vel ikke lengere være noen tvil. Endret 6. november 2004 av qwert Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg lurer på om det i hele tatt er mulig å få kjøpt ekstra batteri til den komplett pc en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå