Gå til innhold

Til alle xbox fan.

HFL

Anbefalte innlegg

Kabuki Warriors er et spill det stinker møkk av. Et av de desidert dårligste spillene jeg noensinne har spilt!

Har også fått info om at PAL-versjonen av Morrowind er utsatt til november! **** ta!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-04 21:48, Xtend skrev:

Kabuki Warriors er et spill det stinker møkk av. Et av de desidert dårligste spillene jeg noensinne har spilt!

Har også fått info om at PAL-versjonen av Morrowind er utsatt til november! **** ta!!

Har Kabuki Warriors kommet til EU? Vel, jeg skal ikke ha det, om du så kaster det etter meg :grin:

Ang. morrowind, jeg har også hørt at det utsettes til nov. og det er pga. de forp*lte tyskerne og franskmennene som ikke kan engelsk! Men vi får håpe de uansett fjerner så mange som mulig av bugsene som hang med PC-versjonen... egentlig liker jeg best utsagn som "Ferdig når det er ferdig" Det verste jeg vet er spill som er rusha og fulle av bugs.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Unger som går i tredjeklasse på barneskolen var ikke født engang da denne tråden døde ut. Man husket 9-11 som om det var i går (og praktisk talt så var det jo det), og undertegnede var ikke engang konfirmert. Gratulerer med tidenes bump!

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...