Xtend Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Kabuki Warriors er et spill det stinker møkk av. Et av de desidert dårligste spillene jeg noensinne har spilt! Har også fått info om at PAL-versjonen av Morrowind er utsatt til november! **** ta!! Lenke til kommentar
x-box the king Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 så klart, jeg veit at x-box er best her er spille lista mi. 1,wreckless 2,halo 3,amped 4,simpson road rage 5,jet set radio future hilsen / / /bo/ the king Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 21:48, Xtend skrev:Kabuki Warriors er et spill det stinker møkk av. Et av de desidert dårligste spillene jeg noensinne har spilt!Har også fått info om at PAL-versjonen av Morrowind er utsatt til november! **** ta!! Har Kabuki Warriors kommet til EU? Vel, jeg skal ikke ha det, om du så kaster det etter meg Ang. morrowind, jeg har også hørt at det utsettes til nov. og det er pga. de forp*lte tyskerne og franskmennene som ikke kan engelsk! Men vi får håpe de uansett fjerner så mange som mulig av bugsene som hang med PC-versjonen... egentlig liker jeg best utsagn som "Ferdig når det er ferdig" Det verste jeg vet er spill som er rusha og fulle av bugs. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Catwoman er rimelig dritt. 2 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Finnes masse dårlige spill til Xbox, men det er fremdeles liten tvil om at Xbox 360 er suverent bedre enn PS3. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Finnes masse dårlige spill til Xbox, men det er fremdeles liten tvil om at Xbox 360 er suverent bedre enn PS3. Det har jo ingenting med min suverent jævlige bump av denne tråden å gjøre. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Følte for å drive litt folkeopplysning. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dere gjennopplivet en tråd fra 2002. Gratulerer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 dere gjennopplivet en musemums gjenstand. ganske gøy å lese, så takk. jeg kødder ikke. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Unger som går i tredjeklasse på barneskolen var ikke født engang da denne tråden døde ut. Man husket 9-11 som om det var i går (og praktisk talt så var det jo det), og undertegnede var ikke engang konfirmert. Gratulerer med tidenes bump! Endret 24. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå