HFL Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 XBOX er kongen av konsoller, det vet alle, finnes det noen dårlige spill i det hele tatt? Gi meg noen eksempler på dårlige spill. Her er min liste over bra spill: 1:Amped 2:Halo 3:Wreckless 4:Tony Hawk 3 5:The simpsons Road Rage Hvis noen er uenige, eller vet om fler bra spill så si ifra. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 vi har jo azurik, jeg har også hørt at wreckless blir kjedelig etter noen timer men det kan jo vere feil. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 har ikke prøvd det men det blir jo slaktet i anmeldelser og demo-videoen som fulgte med Halo fikk jo spillet til å virke enda teitere! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg er nå fan av båxen, men siden du ba om det: Batman. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Shit...skulle bestilt RallySport i steden. Jaja. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Xbox har masse bra spill og vi trenger jo ikke snakke om alt som kommer engang. Vel dårlige spill: Azurik Blood Wake (?) Shrek (?) Har ikke spilt noen dårlige Xbox spill egentlig. Det finnes jo mindre gode, men Xbox er maskinen som har færrest av dem. Gc har merket seg fram med et jeg prøvde her idag ihvertfall: BURNOUT! Det var katastrofalt. Dritt gameplay og drittgrafikk. Kanskje det faller i smak hos noen , men ikke hos meg. Det finnes så mye bedre spill til Gc'en. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 bloodwake er et sugent spill som burde brenne i helvete. Lenke til kommentar
Jedi |ANGEL| Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hvorfor har du ikke med Dead Or Alive 3 på listen over bra spill? Eller Morro... sorry, dette er klaging. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-05-24 16:52, HFL skrev:XBOX er kongen av konsoller, det vet alle, finnes det noen dårlige spill i det hele tatt?Gi meg noen eksempler på dårlige spill.Her er min liste over bra spill:1:Amped2:Halo3:Wreckless4:Tony Hawk 35:The simpsons Road RageHvis noen er uenige, eller vet om fler bra spill så si ifra. hmm. det er et par mangler på listen din over bra spill. Hva med Rallisport Challange og Moto GP, DOA.. vel her er min topp 5 liste over spill jeg gleder meg til: 1. Project Ego 2. BC 3. Brute Force 4. Splinter Cell 5. Unreal Championship 6. Blinx 7. Ninja Gaiden 8. DoA Ex. 9. RE 10. Deus Ex 2 11. Panzer Dragoon Orta 12. Enclave 13. Breed 14. Shenmue II 15. The Unseen 16. Psychonauts 17. Phantasy Star Onliine 18. Black & White: Next Gen 19. Elder Scrolls III: Morrowind 20. Rainbow Six-Raven Shield 21. Dino Crisis 3 22. Stalingrad 23. The thing 24. Gun Metal Wooops, det ble vist topp 24 listen i stedet [ Denne Melding var redigert av: jc-g på 2002-07-02 20:09 ] Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 DOA3 RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLER Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Problemet med Xbox her i landet er tiden det tar før man får titler som er utgitt i USA, hvis de kommer hit i det hele tatt. :sad: Vurderer sterkt en mod-chip, dog trenger nytt TV før jeg kan spille av NTSC :smile: Øystein T Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 17:16, ØysteinT skrev:Problemet med Xbox her i landet er tiden det tar før man får titler som er utgitt i USA, hvis de kommer hit i det hele tatt. :sad:Vurderer sterkt en mod-chip, dog trenger nytt TV før jeg kan spille av NTSC :smile:Øystein T Dette er et problem, og noe av grunnen er at franskmenn og tyskere aldri klarer å lære seg engelsk. Det er grenseløst irriterende, og jeg fatter ikke hvorfor det skal gå ut over oss som kan engelsk...Men dette gjelder ikke bare Xbox. Slik er det for alle platformer. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Alle vet vel at X-Box er en flopp :wink: 1 Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 18:23, Reborn skrev:Alle vet vel at X-Box er en flopp :wink: Mindless sheep... bæææh bææææh bæææææææh Lenke til kommentar
Mr mr Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 18:23, Reborn skrev:Alle vet vel at X-Box er en flopp :wink: Er du så dum, eller bare later du som?? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 " Xbox er en flopp"??? God post...(sarcasm intended) Basert på hva? salgstall? fø*king cares? regnskapet til Microsoft? Fø*king cares? huet ditt? Bare vi får spillene våre så er vi fornøyd! Og det kommer en haug av dem...NeoGeo var en flopp! Xbox ruler gata... :wink: Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 GREIT FOR MG DU FOR HA DIN EGEN SMAK bæææ :razz: Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 XBox har vel fått en litt treg start på grunn av konkurransen med de to andre konsollene. Sony kom før konkurrentene og Nintendo selger alltid uansett hva de leverer (untatt virtual boy), så noen flopp er det nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå