ikkeno Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) 7 August bestillte jeg et koss ur40 headset hos Teachline data, men jeg fant fort ut at jeg ville avbestille. Etter å ha letet en god stund på websiden deres etter et avbestillingsskjema ga jeg opp og sendte dem heller en mail. Jeg fikk ikke svar og reinte med at saken var ferdig. 1 september ( nesten en måned etter bestilling) fikk jeg en hentelapp i posten og reinte med at her har det skjedd en feil. Jeg sendte dem enda en mail der jeg forklarte dem situasjonen, og til svar fikk jeg: Heisann xxxxx xxxx Da beklager vi så mye for at vi ikke har sett mailen din. Bare nekt å motta pakken så blir den sendt i retur til oss. Med vennlig hilsen Techline Communications Og i dag 2 november fikk jeg en faktura på hele 495 kr for uavhentet pakke tur/retur og oppkrav, gebyr - uahventet pakke, til slutt fakturagebyr! Ligger jeg nå lidt tynt ann? Har sendt dem enda en mail, men jeg kan vel ikke vente meg svar før mandag... EDIT: endret litt på topic. Endret 8. november 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 så lenge du har den mailen, så har du ditt på det tørre. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ring, legg frem saken din, så ordner det seg sikkert. EDIT: Det er alltid bedre å ringe, enn å sende mail. Da har man en tendens til å "forsvinne i mengden". Endret 5. november 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ring, legg frem saken din, så ordner det seg sikkert. EDIT: Det er alltid bedre å ringe, enn å sende mail. Da har man en tendens til å "forsvinne i mengden". Vell, tehcline var en av de webshoppene som ikke hadde telefon i det hele tatt, men ser ut til at det ikke fungerte så veldig bra. Vi har fått telefon!Etter forespørsel fra våre kunder, har vi nå fått kundetelefon. Telefonen er betjent hver dag etter klokken 17:00, og når telefonstatusen står til online Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Er det noen som har telefon nummeret til techline? Nummeret stod på siden i går, men det ser ut som om de har fått seg nytt design og eneste som står oppført er mail adressen som jeg enda ikke har fått svar ifra! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 I går kveld skrev jeg en mail til [email protected] og fikk svar i dag: Heisann! Du kan bare se bort ifra fakturaen vi sendte deg. Saken er nå ordnet opp i. Vi beklager dette. Med vennlig hilsen Techline Communications Skal du kontakte techline, så glem kontaktskjemaet på siden deres. du får aldri svar uanset. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 EDIT: Det er alltid bedre å ringe, enn å sende mail. Da har man en tendens til å "forsvinne i mengden". Dette medfører ikke riktighet. Det er bestandig best å ta slike henvendelser på den gamle måten via brev eller via epost. Dette fordi du da har noe skriftelig å forholde deg til. Det er lett å glemme en telefonsamtale, det er mindre lett å glemme et brev eller en mail. Rettspraksis sier skriftelig. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hmmmm... merkelig at de kan overse mail på den måten..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå