Gå til innhold

faktura på avbestillt pakke. (techline data)

Anbefalte innlegg

7 August bestillte jeg et koss ur40 headset hos Teachline data, men jeg fant fort ut at jeg ville avbestille. Etter å ha letet en god stund på websiden deres etter et avbestillingsskjema ga jeg opp og sendte dem heller en mail. Jeg fikk ikke svar og reinte med at saken var ferdig.

1 september ( nesten en måned etter bestilling) fikk jeg en hentelapp i posten og reinte med at her har det skjedd en feil. Jeg sendte dem enda en mail der jeg forklarte dem situasjonen, og til svar fikk jeg:

Heisann xxxxx xxxx

Da beklager vi så mye for at vi ikke har sett mailen din. Bare nekt å

motta pakken så blir den sendt i retur til oss.

Med vennlig hilsen

Techline Communications

Og i dag 2 november fikk jeg en faktura på hele 495 kr for uavhentet pakke tur/retur og oppkrav, gebyr - uahventet pakke, til slutt fakturagebyr!

Ligger jeg nå lidt tynt ann?

Har sendt dem enda en mail, men jeg kan vel ikke vente meg svar før mandag...

:hrm:

EDIT: endret litt på topic.

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring, legg frem saken din, så ordner det seg sikkert.

EDIT: Det er alltid bedre å ringe, enn å sende mail. Da har man en tendens til å "forsvinne i mengden".

Vell, tehcline var en av de webshoppene som ikke hadde telefon i det hele tatt, men ser ut til at det ikke fungerte så veldig bra.

Vi har fått telefon!

Etter forespørsel fra våre kunder, har vi nå fått kundetelefon.

Telefonen er betjent hver dag etter klokken 17:00,

og når telefonstatusen står til online

Lenke til kommentar
EDIT: Det er alltid bedre å ringe, enn å sende mail. Da har man en tendens til å "forsvinne i mengden".

Dette medfører ikke riktighet. Det er bestandig best å ta slike henvendelser på den gamle måten via brev eller via epost. Dette fordi du da har noe skriftelig å forholde deg til. Det er lett å glemme en telefonsamtale, det er mindre lett å glemme et brev eller en mail.

Rettspraksis sier skriftelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...