Cucum(r) Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 403 Forbidden der du.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Åpna nå.. Syns den funker fint jeg.. Endret 10. november 2004 av Marvil Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 http://www.asparges.net/images/hw/languiden.jpghttp://www.asparges.net/images/hw/languiden_gra.jpg Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Skal jeg slenge den ut i litt større versjon, så dere kan se "detaljer"? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Skal jeg slenge den ut i litt større versjon, så dere kan se "detaljer"? Gjerne det. Dere holder på med å bygge et design rundt logoen altså? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Skal jeg slenge den ut i litt større versjon, så dere kan se "detaljer"? Gjerne det. Dere holder på med å bygge et design rundt logoen altså? Ja, vi skal bygge designet rundt logoen. Til nå har designet bare vært tanker, men til fredag skal vi sette oss ned for å lage noe. Da tenker vi nok at vi gjør logoen litt mer "3d"-aktig (noe àlà programmer.no), og har 2d til vannmerker, etc. Tanken med globen/jorda er at languiden.no blir et samlingssted for LAN'ere på internett. Der kommer også kabelen inn i bildet. Vi skal lage en versjon hvor vi bytter den usb-liknende kabelen ut med en RJ45-kabel, så det blir litt mer "LAN". Store versjoner; http://www.asparges.net/images/hw/languiden_stor.jpg http://www.asparges.net/images/hw/languiden_stor_gra.jpg Endret 10. november 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ikke værst logo nå heller nei:) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Den siste versjonen var genial, og av de igjen var den svarte penest Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Veldig pen logo. Rett på sak, uten noe ekstra styr - og veldig god for øyet Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Selve logobildet var veldig pent, men fonten sugde. Ville valgt en mye mer "passende" font, denne ble rett og slett for useriøs. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Personlig har jeg veldig lite til overs til sånne avrundede hjørner Mer nøytrale farger, mindre kontrast på fargevalget, overgangen blir liksom litt hard. På enkelte av layoutene Dessuten fikk jeg en følelse av at jeg var på posten sine hjemmesider med fargene i #1 :!: Endret 11. november 2004 av So Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Dere har jo det perfekte designet fra Piranha allerede. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) logoen var grei den, men typografien kunne vært bedre. sitter ikke helt som det skal. edit: hvilket design snakker du om INGaR? Endret 11. november 2004 av phax Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Dere har jo det perfekte designet fra Piranha allerede. Det designet Piranha laget, var ment til LAN'et hw arrangerte (prøvde hvertfall) i Stavanger. Siden saken ble lagt på is, ble det aldri noe av siden. Derimot er jo GetTogether det "nye" LAN'et, og designet (om vi i det hele tatt får tak i det) skal dermed brukes til denne siden. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Personlig har jeg veldig lite til overs til sånne avrundede hjørner Mer nøytrale farger, mindre kontrast på fargevalget, overgangen blir liksom litt hard. På enkelte av layoutene Dessuten fikk jeg en følelse av at jeg var på posten sine hjemmesider med fargene i #1 :!: Du har fått med deg at designa på førstesiden er skrinlagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå