Gå til innhold

synspunkter og hjelp med designcafe.no (html)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mmmmm :love:

- Veldig smooth'e grå-farger

- Hva med å bruke den oransje fargen i logoen istedenfor det mørkerøde? Eller kanskje den mørkerøde istedenfor den oransje? Uansett, det ble liksom en kræsj der med både oransje og mørkerødt

- Mirror-effekten på logoen i footeren så billig ut. Litt mindre opacity på den nederste kunne muligens hjulpet

- Snasen meny

- HTML-versjon NÅ! :w00t:

Lenke til kommentar

Nydelig!

Eneste jeg ser at "footeren" er litt rart plassert. Hadde på en måte forventet at den skulle være litt lengre opp mot innholdsdelen. Muligens bare vanesak. :blush:

Siste utkastet var strøkent.

EDIT: Demoted Designs med stor "D" takk. :D

EDIT2: Linjene til venstre i menyen i det siste utkaste likte jeg forresten ikke.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

ja... så var det htmlen da... tenkte jeg kunne poste den her for å få litt hjelp med div problemer jeg har støtet på.

prøvde (prøver) å få siden til å skalere seg etter oppløsning, altså ikke ha noen fast størrelse, men vet ikke hvordan dette ser ut hos dere da jeg kjører 1024x768, trenger også tilbakemeldinger på bugs o.l, en bug jeg allerede er klar over er at background color på den delen som er etter "skilleren" i content ikke går helt ut til siden, forslag til hvordan jeg kan få til dette tas imot med glede :)

takk for all hjelp på forhånd :)

LINK til html

LINK til fisk

Lenke til kommentar

HTML-versjon i 1152x864 oppløsning:

Firefox 1.0PR: Ser finfin ut i ovenfornevnte oppløsning, men i 800x600 blir den helt vrak.

IE 6: Får "disabled" scrollbar selv om den ikke trengs. Fjernes muligens med overflow:auto på body eller html-elementet (?). Ellers bra.

IE 5.01 og 5.5: Logoen er borte :dontgetit:

IE 4: Masse bugs :p

IE 3: Brukbar til tross for ingen CSS-støtte :p

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
HTML-versjon i 1152x864 oppløsning:

Firefox 1.0PR: Ser finfin ut i ovenfornevnte oppløsning, men i 800x600 blir den helt vrak.

IE 6: Får "disabled" scrollbar selv om den ikke trengs. Fjernes muligens med overflow:auto på body eller html-elementet (?). Ellers bra.

IE 5.01 og 5.5: Logoen er borte :dontgetit:

IE 4: Masse bugs :p

IE 3: Brukbar til tross for ingen CSS-støtte :p

fint at den iaffal funker i NOEN browsere/oppløsninger... kan bli vanskeligere en jeg trodde å få den til å skalere seg uten bugs :hmm:

grunnen til at logoen er borte i IE 5.5 og nedover er fordi jeg må bruker Microsoft.AlphaImageLoader for å få vist alpha transparency, jeg vet desverre ikke om noen andre måter å få til dette ordentlig på, hvis noen vet, forslag mottas med takk! :)

ingen som vet hvordan jeg kan fikse "bakgrunnsproblemet"?

Lenke til kommentar

ligger en litt mer ferdig versjon oppe nå, har prøvd å fått retta opp litt bugs, men hvis jeg zoomer i opera får jeg ikke horisontal scroll, divene bare hoper seg opp nedover :( , hvis noen vet hvordan jeg kan få til en horisontal scroll i 800x600 f.eks, så hadde det vært fint :)

link for de late

Lenke til kommentar
Ahh.. Pent..

Det ble fett i HTML selv om jeg trodde det skulle bli like stort som bildet...

Pent..

like stort som bildet? har da prøvd å holde størrelsene like, kan du ta et screenshot av hvordan den ser ut hos deg så jeg kan sammenligne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...