elec Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) jeg og noen kamerater har tenkt til å starte en liten "fritidsbedrift" innen webdesign, og har i den annledning laget et design som forhåpentligvis skal opp på http://www.designcafe.no synspunkter ønskes, kom med kritikk! shoot me where it hurts! LINK Endret 5. november 2004 av elec Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Pen og stilig side. Ikke så mye å si på den egentlig. Ville kanskje brukt litt flere farger. Kanskje en litt sterkere farge på menyen. Synest jo jeg da. Ville brukt flere farger på siden egentlig. Sleng opp siden på nytt med litt www.lipsum.com du! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 mmmmm - Veldig smooth'e grå-farger - Hva med å bruke den oransje fargen i logoen istedenfor det mørkerøde? Eller kanskje den mørkerøde istedenfor den oransje? Uansett, det ble liksom en kræsj der med både oransje og mørkerødt - Mirror-effekten på logoen i footeren så billig ut. Litt mindre opacity på den nederste kunne muligens hjulpet - Snasen meny - HTML-versjon NÅ! Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 takker takker skal vi se... oppdaterte siden med lipsum + litt fargeendringer litt mindre opacity på "footer" kommer. gammel link ny link Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Ahh.. Denne var superlekker! Syntes rolloveren var veldig stilig, også fine farger. Har egentlig ingenting å klage på. HTML-versjon NÅ! Edit: Noen skriveleifer Endret 5. november 2004 av Stish Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Nydelig! Eneste jeg ser at "footeren" er litt rart plassert. Hadde på en måte forventet at den skulle være litt lengre opp mot innholdsdelen. Muligens bare vanesak. Siste utkastet var strøkent. EDIT: Demoted Designs med stor "D" takk. EDIT2: Linjene til venstre i menyen i det siste utkaste likte jeg forresten ikke. Endret 5. november 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Akk, sier det igjen. Det er pent. Ble fint med litt tekst på ja. Enig med PoleCat om de der helt nederst der(Den speilvendte saken og validieringa) burde være litt lengre opp, hvis det var det du mente PC.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Enig med PoleCat om de der helt nederst der(Den speilvendte saken og validieringa) burde være litt lengre opp, hvis det var det du mente PC.. Stemmer det. Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 skal se hva jeg kan få gjort med den saken driver forøvrig med html versjonen nå... kan ta litt tid ettersom jeg har støtt på et par problemer uansett, takk igjen Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 ja... så var det htmlen da... tenkte jeg kunne poste den her for å få litt hjelp med div problemer jeg har støtet på. prøvde (prøver) å få siden til å skalere seg etter oppløsning, altså ikke ha noen fast størrelse, men vet ikke hvordan dette ser ut hos dere da jeg kjører 1024x768, trenger også tilbakemeldinger på bugs o.l, en bug jeg allerede er klar over er at background color på den delen som er etter "skilleren" i content ikke går helt ut til siden, forslag til hvordan jeg kan få til dette tas imot med glede takk for all hjelp på forhånd LINK til html LINK til fisk Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) HTML-versjon i 1152x864 oppløsning: Firefox 1.0PR: Ser finfin ut i ovenfornevnte oppløsning, men i 800x600 blir den helt vrak. IE 6: Får "disabled" scrollbar selv om den ikke trengs. Fjernes muligens med overflow:auto på body eller html-elementet (?). Ellers bra. IE 5.01 og 5.5: Logoen er borte IE 4: Masse bugs IE 3: Brukbar til tross for ingen CSS-støtte Endret 5. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 HTML-versjon i 1152x864 oppløsning:Firefox 1.0PR: Ser finfin ut i ovenfornevnte oppløsning, men i 800x600 blir den helt vrak. IE 6: Får "disabled" scrollbar selv om den ikke trengs. Fjernes muligens med overflow:auto på body eller html-elementet (?). Ellers bra. IE 5.01 og 5.5: Logoen er borte IE 4: Masse bugs IE 3: Brukbar til tross for ingen CSS-støtte fint at den iaffal funker i NOEN browsere/oppløsninger... kan bli vanskeligere en jeg trodde å få den til å skalere seg uten bugs grunnen til at logoen er borte i IE 5.5 og nedover er fordi jeg må bruker Microsoft.AlphaImageLoader for å få vist alpha transparency, jeg vet desverre ikke om noen andre måter å få til dette ordentlig på, hvis noen vet, forslag mottas med takk! ingen som vet hvordan jeg kan fikse "bakgrunnsproblemet"? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ohh... Denne siden her er så utrolig smooooooth Er ikke noe mer å gi kritikk på, det har de andre gjort så bra, måtte bare uttrykke hva jeg følte for dette designet Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nydelig den design2.jpg'en, men html versjonen, som sikkert ikke er helt ferdig enda, kræsjer totalt i FireFox. Får horisontal scroll Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 ligger en litt mer ferdig versjon oppe nå, har prøvd å fått retta opp litt bugs, men hvis jeg zoomer i opera får jeg ikke horisontal scroll, divene bare hoper seg opp nedover , hvis noen vet hvordan jeg kan få til en horisontal scroll i 800x600 f.eks, så hadde det vært fint link for de late Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dette var pene saker! Det må jeg virkelig si. Smooth og pent. All kritikk som jeg tenker på er allerede sagt, så jeg måtte bare uttrykke meg med at dette var dagens side. Stå på! Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 bare synd dagen snart er over da Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ahh.. Pent.. Det ble fett i HTML selv om jeg trodde det skulle bli like stort som bildet... Pent.. Lenke til kommentar
elec Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ahh.. Pent..Det ble fett i HTML selv om jeg trodde det skulle bli like stort som bildet... Pent.. like stort som bildet? har da prøvd å holde størrelsene like, kan du ta et screenshot av hvordan den ser ut hos deg så jeg kan sammenligne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå