- mOtz^ - Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ny "gåte" til folket. Vi har 3 kraftverk, og 3 hus. Meninga er at alle husene skal ha trukket en kabel (strek) fra hvert kraftverk til seg. Klarer dere det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ny "gåte" til folket. Vi har 3 kraftverk, og 3 hus. Meninga er at alle husene skal ha trukket en kabel (strek) fra hvert kraftverk til seg. Klarer dere det? HÆ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er det ikke bare å strekke tre kabler fra kraftverk #1 til husene, tre kabler fra kv #2 til husene, og tre kabler fra kv #3 til husene? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 De skulle vel ikke krysse hverandre de heller... Hvis jeg ikke tar helt feil så er den like umulig som den forrige. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Nei, den er umulig. Endret 5. desember 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En liten kommentar til første oppgaven: Alle rom man skal inn og ut av må ha et partall antall dører. Unntaket er det rommet man starter i og det rommet man slutter i!. Siden det i denne oppgaven er tre rom med et oddetall antall dører så er oppgaven umulig! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, glemte å si det, men kablene skl jo ikke krysse hverandre. ...prøv igjen, mulig det er en løsning.... Lenke til kommentar
zatan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 faen liggi oppe hele natta og prøvd men det går faen meg ikke... det må være en kødde løsning... hva med og si den? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 faen liggi oppe hele natta og prøvd men det går faen meg ikke... det må være en kødde løsning... hva med og si den? Det finnes ingen løsning! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 mener jeg fikk den til en gang jeg Lenke til kommentar
zatan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det finnes en løsnig har sett den før men husker faen meg ikke åssen løsninga er men det må jo være noen som kan den Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ååååå gud så irriterende slike "oppgaver" er. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Stemmer for denne jeg.. Kjedekobling.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Og det mangler ei dør... Teite arkitekt... Jeg ville alltid ha satt ei ekstra dør i huset.... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg "klarte" den! For det er vel ikke noe som sier at streken ikke kan splittes? er Jo ennå en strek... Ei pil til en pil og bue er ennå EN pil, selv om den splittes på enden? Edit: "Utnytt systemet, ellers utnytter systemet deg" ... Endret 7. desember 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Trådens tittel: "GÅte som er umulig å løse !" Tror den er uløselig. No shit Sherlock! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå