LilleG Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Men Du kan bare gå igjennom dørene 1 gang. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg vet løsningen, haha den var jo bare genial da. (det finnes bare en løsning) Kommer kaaanskje til å røpe den i morgen. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg vet løsningen, haha den var jo bare genial da. (det finnes bare en løsning) Kommer kaaanskje til å røpe den i morgen. Nei. Det finnes ikke en logisk løsning. Er bare npoe tull!!! Husker ikke helt hva folk pleier å si, men husker ihvertfall at det var overpatetisk. - ergo. Ikke noe "riktig" løsning... Løsningen består av noen dumme ord, og ikke riktig vei igjennom det stygge huset. Så. PLZ... Gidd å si at du har en løsning på det. Du kan jo matematisk bevise at det ikke går Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Du må nok prøve litt til da Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 sånn, uno ploblemos ....og ja, det er en dobbelt dør! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nå synest eg GolfBag kan poste løsningen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 det synes jeg også... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bare kødda med dere, det finnes ingen løsning hahaha Tipper mange ble irriterte nå for at jeg har fått dem til å prøve noen siste forsøk i desperasjon Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Gadda faktisk ikke prøve mer i håp om at du kunne si løsningen snart Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) *Snip!* Endret 7. november 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) enjoy Detta var jo grådig lett! fniiiiiis Endret 7. november 2004 av santaxx Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du kan fortsatt ikke gå gjennom veggene... Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 gjør da ikke det jeg.. er jo ikke vegg der. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ok, dårlig tegning, men det skal være vegg der. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jasså jasså så når først en klarer det ja da er det på tide å endre på regla ja?hææ?! makan til slaskeri ;P fniis.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har jeg greid det, eller? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Nei du gikk igjennom veggen blabla, det er umulig blablablabla. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Umulig. Streken må begynne eller avslutte i et rom med 5 dører, og siden det er 3 slike rom og bare 2 punkter på en strek.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ooohh... Den var det lenge siden jeg har sett. Jeg skrev to vanlige skoleblokker ut med den gåta. På slutten var det nesten slik at jeg ikke fulgte med i timene, jeg var nesten ikke med venner... men jeg klarte å slutte. Var litt stolt da jeg la fra meg blokka og blyanten for siste gang. Minner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå