TommyGun77 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har laget en nettside som skole oppgave i dreamweaver. Siden er svart, men når jeg åpner siden i IE så er det fremdeles hvite streker der jeg har tables. Kan noen være så snill og forklare meg hvordan jeg får fjernet disse. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stroke/border..? Om du bruker CSS, kan du vel legge til border: 0; på tabellen.. Om ikke, så finnes det vel noe som heter border="0" (som i <table border="0"><tr><td>Hei></td></tr></table> ) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Har ikke brukt CSS og border står på 0. Endret 5. november 2004 av DragonFlyer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Gidder du publisere det på nettet..? Litt lettere å se hva du snakker om da.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har desverre ikke noe sted å legge den ut. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har desverre ikke noe sted å legge den ut. Nå ligger det her.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 <table cellspacing="0"> ? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hvor gjør jeg det? finner ingen steder det står cellspacing. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 finner ingen steder det står cellspacing. Det er det som er problemet Finn frem til table-taggen og legg til cellspacing="0" i den Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det funket! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå