Chris28 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei ser ikke ut som masskinen finner Raid kontrolleren når den boter har vært i bios og skjekket at den står krysset av på raid men uanset så skjer der ikke noe under oppstart har prøvd og legge inn driver manuelt men det fungerer heller ikke er der noen der ute som kan hjelpe en stakkar ? er kun det som igjenstår så er maskinen oppe og går 100% Lenke til kommentar
guge Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva slags disker bruker du? Har du gått inn i Silicon Image BIOS'en ved å trykke F4 eller CTRL-S ved boot? Jeg går utifra at du har lest manualen side 91-93. Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 det har jeg prøvd kommer ikke inn i bios Lenke til kommentar
guge Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hva slags disker bruker du? Er jumperen SATA_EN1 på pinne 1 og 2? Punkt 2.7.1, side 19 i manualen. Hvilken versjon av BIOS'en kjører du? Endret 5. november 2004 av guge Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 jeg kjører bios verson 1012 Lenke til kommentar
guge Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jeg kjører bios verson 1012 Merkelig. På BIOS-siden til ASUS er nyeste versjon 1008 (release) og 1009 (beta). Tror du bør flashe til en av disse. Først må du finne ut hvilken fysisk versjon du har av hovedkortet. I manualen står det hvordan du finner ut dette. Så bruker du linken jeg la inn og finner nyeste BIOS for din versjon. Hva slags disker bruker du? (Tredje gang jeg spør. Har du tenkt å svare?) Er jumperen SATA_EN1 på pinne 1 og 2? Punkt 2.7.1, side 19 i manualen. (Andre gang jeg spør. Jeg HATER å gjenta meg selv.) Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hei og takk for hjelpen det var jumperen på hk som hvar satt disable og jeg også har sett at på de enkelte av serverne så er det bare de versionene av bios som ligger der den siste version 1012 støtter blant annet sempron prossesorer men som sagt takk for all hjelp dere har gitt meg Lenke til kommentar
meeg Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Bios 1012 er siste versjon til A7N8X-E Deluxe, mens 1008 er til A7N8X Deluxe Lenke til kommentar
Chris28 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Det har du helt rett i Min feil beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå