sumptrollet Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hehe, vært en tur i sverige?hva kostet en pølse i sverige? 200 for en pølse somregel. Om den koster 170 eller 200 er forsåvidt uvesentlig, prisdifferansen i forhold til norske forhold er gigantisk uansett. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 I dag fant jeg en helt full boks med snus på skolen. Den het "Probe" eller noe sånt, "smakssatt med whiskey"... Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Probe er ganske digg Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Probe er ganske digg probe! aldri smakt? er det verd å prøve? koster det mye? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Får kun tak i Probe på de gode gamle tobakksbutikkene her i byen, mener den ligger rundt 68,- Enkel å bake for de som har problemer med det, ligner konsistensen til "Røda lacket". Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den jeg fant så ut som den var kjøpt i Svergie, alt sto på svensk. Kjipt å miste en boks til 68kr! Den var ikke åpna en gang. Jeg gav den til en jeg kjenner som snuser. Det var enten det, elle å kaste den i søpla. Lenke til kommentar
Soppe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Eller bruke den selv, ELLER selge den??? Uansett så snuser jeg Skruf, får jeg ikke tak i det så tar jeg general. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 General, Ettan,Röda Lacket, Skruf og Göteborgs Rapè er de beste... Aah har 2 bokser Skruf portion! Deilig å slippe og bake på en stund. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bake og velge størrelse er jo halve gleden. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Bake og velge størrelse er jo halve gleden. Word! Ikke noe som en nybakt golfball under leppa om morran Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Huff, liker ikke bakesnus jeg, blir skitten på henda. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Huff, liker ikke bakesnus jeg, blir skitten på henda. jj er det tilfelidig at du kaller deg lungemannen:P Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Huff, liker ikke bakesnus jeg, blir skitten på henda. Hoho, blomsterfinn :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har hørt at Probe skal være bra, men aldri vært borti noe. Lenke til kommentar
friscus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 eg likar og snusa grillkol. da e mykje billigare en annan snus, og da får du i store økonomipakkningar! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 eg likar og snusa grillkol. da e mykje billigare en annan snus, og da får du i store økonomipakkningar! Du er bra god i hodet ditt. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 eg likar og snusa grillkol. da e mykje billigare en annan snus, og da får du i store økonomipakkningar! Du er bra god i hodet ditt. iq og skonummer kan ha en samenheng her:P Lenke til kommentar
Irons Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 store bein, lav iq... Fikk en kolega til å kjøpe med seg en rull med tre ankare fra sverige, mhmmm, litt liten nå som jeg bare har snusa granit stor porsjon, men den smaker fortsatt bedre..... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Snusing er for snusere er ikke det ulovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg